استاندار مازندران انتصاب فرمانده جدید سپاه پاسداران را تبریک گفت


استاندار مازندران انتصاب فرمانده جدید سپاه پاسداران را تبریک گفت

ساری - ایرنا - استاندار مازندران انتصاب سرلشگر پاسدار حسین سلامی از سوی مقام معظم رهبری و و فرماندهی معظم کل قوا را به سمت فرماندهی کل سپاه پاسدار انقلاب اسلامی تبریک گفت.

به گزراش روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در این پیام سالروز تاسیس نهاد انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت و از خداوند بزرگ برای همه پاسداران مجاهد و ایثارگر در جای جای ایران اسلامی پیروزی و توفیق آرزو کرد. ‎
استاندار مازندران همچنین خطاب به فرمانده جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت : انتصاب جنابعالی به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران و اعطای درجه سرلشکری به جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا که نشانگر شایستگی و لیاقت شما در عرصه ها و صحنه های خطیر خدمت در نهادهای انقلابی و جهادی بویژه دوران پرشکوه دفاع مقدس است.
وی افزود: این انتصاب که در آستانه سالروز تاسیس نهاد انقلابی سپاه پاسداران از سوی امام راحل صورت گرفته است، نشانگر جایگاه و نقش تعیین کننده این نهاد متعهد، مردمی و برخاسته از آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی در تامین امنیت و آسایش کشور است که در همه ادوار فعالیت خود؛ مجاهدانه و در اوج اقتدار و صلابت در کنار سایر نیروهای مسلح؛ دیوار و حفاظ مستحکم و نفوذناپذیری را در مقابل توطئه‌ها و تهدیدات گوناگون بیگانگان و ضد انقلاب در عرصه‌های مختلف ایجاد نموده است.
حسین زادگان در پیامش نوشت : در این مجال ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام سپاه؛ سالروز تاسیس نهاد انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک عرض نموده و از خداوند بزرگ برای همه پاسداران مجاهد و ایثارگر در جای جای ایران اسلامی پیروزی و توفیق آرزومندم.
گفتنی است که پیش از این سرلشگر جعفری سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بر عهده داشت که مقام معظم رهبری وی را به سمت مسئول قرارگاه فرهنگی حضرت بقیةالله منصوب کردند.
7335/1654

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر