تفاهم‌نامه آموزشی «طرح سرباز مهارت» در آذربایجان‌غربی امضا شد


تفاهم‌نامه آموزشی «طرح سرباز مهارت» در آذربایجان‌غربی امضا شد

ارومیه - ایرنا - تفاهم‌ نامه آموزشی «طرح سرباز مهارت» بین اداره کل ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی منعقد شد.

عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی روز دوشنبه در جلسه انعقاد این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه در راستای آموزش و یادگیری مهارت‌ های اشتغال، کارآفرینی و مهارت‌های زندگی برای یکهزار سرباز وظیفه نیروهای مسلح در محل پادگان ها و مراکز آموزش نظامی منعقد شده است.
سرپرست جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: این طرح با مشارکت نیروهای مسلح و وزارت ورزش و جوانان به مدت 80 ساعت برگزار خواهد شد.
امین رستم زاده بیان کرد: سربازان در این دوره مهارت‌های کاربردی شامل آشنایی با آمادگی و برنامه ریزی شغلی، آشنایی با اصول رزومه نویسی و مصاحبه شغلی، آشنایی با مراکز و برنامه های حمایتی کسب و کارها، آشنایی با مراحل راه اندازی کسب و کارهای خرد، آشنایی با مهارت های بازاریابی و فروش و آشنایی با قوانین و مقررات کسب و کار سرفصل های دوره مهارت های عمومی حوزه اشتغال و کارآفرینی را یاد می گیرند.
به گزارش ایرنا ایجاد جذابیت در سطح جامعه و خانواده‌ها نسبت به موضوع سربازی، ایجاد زمینه نشاط برای سربازان، استفاده بهینه از اوقات فراغت سربازان و کسب قابلیت ایجاد کسب و کار و اشتغال پس از پایان خدمت سربازی از مهمترین فواید اجرای طرح آموزش مهارت های زندگی و اشتغال برای سربازان است.
7156/2093

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی