تقدیم جایزه به ستاره 18ساله منچسترسیتی(عکس)


منچسترسیتی دیروز در هفته سی و چهارم لیگ برتر در خانه خود به مصاف تاتنهام رفت و با گل دقیقه پنجم فیل فودن به پیروزی رسید. این پیروزی سیتی چند روز بعد از حذف تلخ این تیم از لیگ قهرمانان توسط همین تاتنهام، باعث شد...

منچسترسیتی دیروز در هفته سی و چهارم لیگ برتر در خانه خود به مصاف تاتنهام رفت و با گل دقیقه پنجم فیل فودن به پیروزی رسید. این پیروزی سیتی چند روز بعد از حذف تلخ این تیم از لیگ قهرمانان توسط همین تاتنهام، باعث شد شاگردان گواردیولا به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر برگردند.

تقدیم جایزه به ستاره 18ساله منچسترسیتی(عکس)

اما اتفاق جالبی که در پایان بازی رخ داد این بود که برناردو سیلوا بازیکن سیتی که به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شده بود، جایزه خود را به فیل فودن، هم‌تیمی‌اش و زننده تنها گل بازی اهدا کرد و گفت او را شایسته این جایزه می‌داند.

فودن 18ساله در این بازی اولین گل خود در لیگ برتر را به ثمر رساند تا مهمترین نقش را در بازگشت سیتی به صدر جدول بازی کند. اما در پایان بازی برناردو سیلوا، هافبک هجومی سیتی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

تقدیم جایزه به ستاره 18ساله منچسترسیتی(عکس)

فودن و سیلوا در پایان بازی در حال گفتگو با گزارشگر اسکای بودند و زمانی که جایزه بهترین بازیکن میدان به فودن داده شد تا آن را به صاحبش سیلوا بسپارد، ملی‌پوش پرتغالی منچسترسیتی، سیلوا، گفت:" نه، من می‌خواهم جایزه‌ام را به فیل فودن بدهم چون واقعاً فکر می‌کنم جایزه حق او است".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کی یف طی یک هفته بیش از 3500 سرباز خود را در محور دونتسک از دست داد