فرانک لبوف، ستاره سابق چلسی: دوران ژوزه مورینیو به پایان رسیده است


فرانک لبوف، ستاره سابق چلسی: دوران ژوزه مورینیو به پایان رسیده است

سرمربی سابق تیم های چلسی و منچستریونایتد در پی بازگشت به نیمکت مربیگری است اما فرانک لبوف معتقد است، دوران...

طرفداری-ستاره فرانسوی سابق چلسی می گوید مورینیو به آخر خط رسیده است و پس از ناکامی او در وفق دادن خود با علم روز و ناکامی در منچستریونایتد، در حالی نیمکت شیاطین سرخ را ترک کرد که بازیکنان از او متنفر بودند. هم چنین در پی عدم توانایی او در استفاده موثر از بازیکنان، شاهد ایجاد چند دستگی بین بازیکنان بودیم.

به گزارش Goal، ژوزه مورینیو، سرمربی اسبق تیم های پورتو، چلسی، اینتر و رئال مادرید در سن 56 سالگی هم چنان مشتاق حضور روی نیمکت مربیگری است. لبوف اما معتقد است اگر مربی به روش ها و تاکتیک های قدیمی خود متکی باشد و علم و دانش خود را به روز نکند، در پیدا کردن باشگاه جدید به مشکل بر می خورد. مدافع سابق چلسی به ESPN FC گفت:

به نظرم دوران مورینیو به سر آمده است. هنگامی که به چلسی آمد، با توجه به کارنامه فوق العاده اش در پورتو بسیار به او علاقه مند بودم. اما فکر می کنم چیزی را در درون خود گم کرده است. زمانی را به خاطر می آورم که همه بازیکنان عاشق ژوزه بودند. در خاطرم هست هنگام ترک اینتر، مارکو ماتراتزی به شدت گریه می کرد. فکر می کنم مورینیو این ویژگی را از دست داده است تا حدی که بازیکنان منچستریونایتد از او متنفر بودند. به نظرم اگر می خواهد هدایت باشگاه بزرگی را به دست بگیرد باید در مورد خود یک بازنگری انجام دهد. شاید پاری سن ژرمن برای او مناسب باشد، اما باید برخی خصوصیات خود را تغییر دهد.

مورینیو علیرغم شایعه های هدایت تیم های پرتغالی و بین المللی، هم چنان از زمان جدایی از شیاطین سرخ بیکار است. او برای در اختیار گرفتن هدایت تیمی جدید ابراز تمایل کرده است و برای کسی که عناوین زیادی در پرتغال، انگلیس، ایتالیا و اسپانیا به دست آورده هنوز هم پیشنهاد های زیادی مطرح است. مورینیو در مورد آینده خود به beIN Sports گفته است:

دوست دارم در تابستان هدایت تیم جدیدی را در اختیار بگیرم. من دقیقا می دانم چی چیزی می خواهم و چه چیزی نمی خواهم. منظورم باشگاه خاصی نیست بلکه طبیعت و ابعاد این حرفه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!