رکورد عجیب علیمنصور ؛ منصوریان باز هم ذهن برانکو را خواند!


با نقشه خوب و اجرای درست ذوب‌آهن در فاز دفاعی، پرسپولیس بعد از 7 هفته، در لیگ برتر گل نزد. نوشته رکورد عجیب علیمنصور ؛ منصوریان باز هم ذهن برانکو را خواند! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

رکورد عجیب علیمنصور ؛ منصوریان باز هم ذهن برانکو را خواند!

پرسپولیس بعد از هفت هفته گل نزد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۲:۵۰
رکورد عجیب علیمنصور ؛ منصوریان باز هم ذهن برانکو را خواند!

با نقشه خوب و اجرای درست ذوب‌آهن در فاز دفاعی، پرسپولیس بعد از ۷ هفته، در لیگ برتر گل نزد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس در شرایطی که بودیمیر را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشت، در فولادشهر با زوج علیپور – نعمتی در خط حمله بازی کرد اما این مهاجمان ناکام ماندند و با وجود تلاش بسیار و دوندگی بالا، خیلی کم در موقعیت گلزنی قرار گرفتند.

مرور جریان بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن نشان می‌دهد که مهاجمان برانکو هر کدام تنها یکی دو بار در شرایط گلزنی قرار گرفتند، آنهم نه با کار تیمی هماهنگ بلکه با خلاقیت و سماجت خودشان شکل گرفت. هر چند ضربات نهایی‌شان کم‌دقت و کم‌اثر بود و تبدیل به گل نشد.

نعمتی در یک‌سوم ابتدایی بازی خیلی کم در جریان مسابقه بود و علیپور هم به خوبی توسط مدافعان میزبان مهار شد. ضمن اینکه هر دو نفر در بسیاری از دقایق بازی و به خاطر حملات حریف از محوطه جریمه ذوب‌آهن دور بودند و نزدیک نبودن هافبک‌ها، به آنها اجازه کار ترکیبی و موقعیت‌سازی داد. با نقشه خوب و اجرای درست ذوب‌آهن در فاز دفاعی، پرسپولیس بعد از ۷ هفته، در لیگ برتر گل نزد.

اتفاقی که آخرین بار در هفته نوزدهم مقابل نفت مسجدسلیمان رخ داده بود.

اما نکته ویژه این است که گویا علیرضا منصوریان تخصص ویژه ای در ناکام کردن برانکو دارد ، پیش از این هم یک بار با پیروزی با نفت برابر پرسپولیس مانع قهرمانی این تیم در چهار فصل پیش شده و بود و یک بار هم جدای از تساوی در داربی ۸۴ ، در شهرآورد ۸۵ با نتیجه سه به دو مقابل پرسپولیس برانکو پیروز شده بود !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!