استفاده از ظرفیت‌های مشترک اپراتورها برای بازسازی مناطق سیل زده


کارگروه مدیریت بحران وزارت ارتباطات از اپراتورهای ارتباطی خواست از ظرفیت‌های مشترک برای بازسازی و ارائه خدمات با کیفیت به مناطق سیل زده استفاده کنند. به گزارش فاوانیوز به نقل از مهر، به نقل از رگولاتوری، نشست کارگروه مدیریت بحران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور مشاور وزیر ارتباطات و رئیس کارگروه، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات...

استفاده از ظرفیت‌های مشترک اپراتورها برای بازسازی مناطق سیل زده
کارگروه مدیریت بحران وزارت ارتباطات از اپراتورهای ارتباطی خواست از ظرفیت‌های مشترک برای بازسازی و ارائه خدمات با کیفیت به مناطق سیل زده استفاده کنند.

به گزارش فاوانیوز به نقل از مهر، به نقل از رگولاتوری، نشست کارگروه مدیریت بحران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور مشاور وزیر ارتباطات و رئیس کارگروه، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مدیران ارشد اپراتورهای ثابت و سیار در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار شد.
در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده در مناطق سیل‌زده استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان ارائه شد که تشکیل تیم‌های عملیاتی برای بازسازی زیرساخت‌های آسیب دیده، انتقال سایت‌های پرتابل و تجهیزات دیزل برای برقراری ارتباط، ایجاد کیوسک‌های رایگان تلفن در کمپ‌های اسکان اضطراری، تدوین و اجرای دستورالعمل پیشگیری قبل از وقوع سیل در خوزستان با توجه به تجربه سیل در سایر استان‌ها، از جمله این اقدامات بود.
در این نشست مقرر شد ستادهای بحران که در تمامی اپراتورها تشکیل شده برای افزایش آمادگی در شرایط بحرانی هماهنگی لازم را انجام داده و از ظرفیت‌های ارتباطی مشترک برای بازسازی و ارائه خدمات با کیفیت استفاده کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟