رابرت کوبیتسا: منشاء همه ی مشکلات ویلیامز پدی لاو نیست


فرمول یک ایران – رابرت کوبیتسا اذعان کرد که نمی توان علت تمام مشکلات تیم ویلیامز در دو فصل گذشته را مدیر فنی این تیم یعنی پدی لاو دانست. لاو با ترک تیم مرسدس در اوایل 2017 به ویلیامز پیوست اما خودروهایی که توسط او طراحی و تحت نظر او توسعه داده شده، در فصل 2018 کندترین بوده و در این فصل نیز در انتهای خط استارت قرار دارد. تیم ویلیامز همچنین دو روز...

فرمول یک ایرانرابرت کوبیتسا اذعان کرد که نمی توان علت تمام مشکلات تیم ویلیامز در دو فصل گذشته را مدیر فنی این تیم یعنی پدی لاو دانست.

لاو با ترک تیم مرسدس در اوایل 2017 به ویلیامز پیوست اما خودروهایی که توسط او طراحی و تحت نظر او توسعه داده شده، در فصل 2018 کندترین بوده و در این فصل نیز در انتهای خط استارت قرار دارد. تیم ویلیامز همچنین دو روز ابتدایی تست های پیش فصل فرمول یک 2019 را به دلیل عدم آماده بودن خودرشان از دست دادند و همین باعث شد تا آینده ی لاو در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. مدیر فنی ویلیامز از ابتدای 2019 از این تیم مرخصی گرفته تا کمی از فرمول یک دور باشد و تا به الآن نیز در تیم حاضر نشده است.

کوبیتسا معتقد است که نباید برای تمام این مشکلات یک نفر را متهم کرد:

شما می توانید هر پاسخی برای خودتان داشته باشید اما در پایان من فکر نمی کنم که یک نفر مقصر باشد. متاسفانه همیشه بالاترین نفر تقاص پس خواهد داد.

به نظر من مشکلی که شما می بینید برای یک ماه گذشته نیست و در طول زمان زیاده شده است. در سال گذشته در موقعیت خوبی قرار نداشتیم اما راستش شرایط سخت تر از سال گذشته است.

رابرت کوبیتسا: منشاء همه ی مشکلات ویلیامز پدی لاو نیسترابرت کوبیتسا: منشاء همه ی مشکلات ویلیامز پدی لاو نیست رابرت کوبیتسا

راننده ی لهستانی در ادامه افزود:

فرمول یک ورزش پیچیده ای بوده و به کارهای گروهی زیادی نیاز دارد. هیچ وقت یک شخص نمی تواند شرایط را خوب یا بد کند.

اگر در سال گذشته ما برای رده های بالا رقابت می کردیم احتمالا سوال شما این بوده”چگونه پدی آنقدر خوب عمل کرده است؟”، اما هیچ وقت یک نفره ممکن است.

بله یک نفر تاثیر گذار است و به همین دلیل است که من فکر می کنم که پاتریک هد (از بنیانگذاران و مدیر فنی سابق ویلیامز) در چنین شرایطی می تواند به ما کمک کند و افراد قطعا می توانند تفاوت ایجاد کنند.

در پایان افراد زیادی در راهبرد تیم تاثیر دارند و باعث می شوند که تیم موفق شود یا خیر.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر