هم اکنون از امتیازات ویژه‌ی Gta Online تا دو روز آینده بهرمند شوید


هر ماه شرکت راکستار برای کاربران Gta Online در زمانی محدود، امتیازات ویژه‌ای را در نظر می‌گیرد. هم اکنون این شرکت تا روز چهارشنبه‌ی همین هفته یک فرصت ویژه برای کاربران عنوان Gta Online در نظر گرفته است. با ادامه‌ی خبر همراه گیمفا باشید. عنوان Gta Online همواره از سال 2013 تا کنون در حال دریافت انواع به‌روزرسانی‌ها و محتوای جدید...

هم اکنون از امتیازات ویژه‌ی Gta Online تا دو روز آینده بهرمند شوید

هر ماه شرکت راکستار برای کاربران Gta Online در زمانی محدود، امتیازات ویژه‌ای را در نظر می‌گیرد. هم اکنون این شرکت تا روز چهارشنبه‌ی همین هفته یک فرصت ویژه برای کاربران عنوان Gta Online در نظر گرفته است. با ادامه‌ی خبر همراه گیمفا باشید.

عنوان Gta Online همواره از سال ۲۰۱۳ تا کنون در حال دریافت انواع به‌روزرسانی‌ها و محتوای جدید است که کاربران با دریافت آن‌ها می‌توانند از خدمات ویژه‌ای برخوردار شوند. شرکت سازنده‌ی این عنوان، راکستار گیمز (Rockstar Games) از زمان عرضه‌ی Gta V تا کنون، علاوه بر به‌روزرسانی‌های ذکر شده، رویدادهای جدیدی را در بازی قرار می‌دهند که بازی‌بازان با شرکت در آن‌ها می‌توانند امتیازات بیشتری را در بازی کسب کنند و با استفاده از آن‌ها به گسترش آیتم‌های شخصی خود بپردازند. هم اکنون در آخرین رویداد جدید Gta Online، راکستار اعلام کرد که تا تاریخ ۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ (۲۴ آپریل ۲۰۱۹) یعنی تا پایان روز چهارشنبه، کاربران می‌توانند با انجام ماموریت‌های درون بخش آنلاین بازی، از پول XP دو برابر، بهره‌مند شوند.

بازی‌بازان می‌توانند با تماس گرفتن به شخصیت‌های درون Gta Online، از جمله لستر (Lester)، لامار (Lamar)، رون (Ron) و ترور (Trevor)، به ماموریت‌های جدید دست پیدا کرده و چه به صورت تک نفره یا به صورت گروهی با اتمام آن‌ها، XP و پول درون بازی بسیاری را دریافت کنند که علاوه بر افزایش سطح، می‌توانند با پول کسب شده به خرید انواع آیتم‌های موجود بپردازند.

علاوه بر موارد ذکر شده، کاربران بازی Gta Online می‌توانند با شرکت در مسابقات Occupy، Hardest Target و Juggernau پاداش دو برابری دریافت کنند. همچنین بازی‌بازان می‌توانند در این رویداد از تخفیف ۴۰ درصدی برخی آیتم‌ها و وسایل نقلیه‌ی موجود در بازی، از جمله جت پک Thruster، دوچرخه‌ی ورزشی Pegassi Oppressor و اقلام دیگر، بهره‌مند شوند.

عنوان جهان باز Grand Theft Auto V هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۳ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. اگر هنوز فرصت تجربه‌ی بخش آنلاین این بازی فوق‌ العاده را نداشته‌اید، بدون اتلاف وقت برای یک بار هم که شده به جهان آنلاین این عنوان وارد شوید و همراه با دوستان خود به تجربه‌ی مراحل جذاب آن بپردازید.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

هم اکنون از امتیازات ویژه‌ی Gta Online تا دو روز آینده بهرمند شوید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته