برگزاری جشنواره «قاب فیروزه ای»/انتهای شعبان، پایان مهلت ارسال آثار


برگزاری جشنواره «قاب فیروزه ای»/انتهای شعبان، پایان مهلت ارسال آثار

حجت الاسلام حسین آبادی با اعلام برگزاری جشنواره «قاب فیروزه ای»، گفت: این جشنواره به منظور استفاده از هنر عکاسی البته در سطح غیرحرفه ای در فضای مهدویت برگزار می شود و آخرین مهلت ارسال آثار به آن پایان شعبان المعظم است.

حجت الاسلام «یاسین حسین آبادی» در گفت وگو با خبرنگار مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری جشنواره «قاب فیروزه ای» به مناسبت نیمه شعبان، اظهار کرد: این جشنواره با محور عکاسی از نمادها، آیین ها، جشن ها و برنامه های مهدوی توسط تلفن های همراه برگزار می شود و می کوشد بین هنر عکاسی و این آموزه غنی ارتباط برقرار کند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به آغاز برگزاری این جشنواره از 24 فروردین ماه همزمان با دهه مهدویت، تصریح کرد: ارتباط سوژه با موضوعات، جذابیت و تفاوت در پرداخت از معیارهای هیئت داوران در گزینش آثار ارسالی به این جشنواره است.

وی درباره اهداف برگزار این جشنواره بیان کرد: جذب تمایلات مردمی به موضوعات مهدوی از دریچه هنر عکاسی و بخشیدن تم امید، مقاومت و حرکت به این تمایلات از مهمترین این اهداف است.

حسین آبادی درباره مهلت اتمام ارسال آثار به جشنواره قاب فیروزه ای، گفت: پایان ماه شعبان المعظم آخرین مهلت پیش بینی شده برای شرکت در این جشنواره است و اختتامیه آن نیز هفدهم ماه مبارک رمضان، سالروز تاسیس مسجد مقدس جمکران به فرمان امام زمان(عج) برگزار و در ان از برگزیدگان تقدیر می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره «قاب فیروزه ای» می‌توانند به سایت jamkaran.ir مراجعه و اطلاعات تکمیلی را دریافت کنند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403