عرضه 2400عنوان کتاب توسط انتشارات آستان قدس درنمایشگاه کتاب تهران


عرضه 2400عنوان کتاب توسط انتشارات آستان قدس درنمایشگاه کتاب تهران

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی از عرضه 2400 عنوان کتاب توسط انتشارات آستان قدس رضوی در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

عرضه 2400عنوان کتاب توسط انتشارات آستان قدس درنمایشگاه کتاب تهران
به گزارش فانوس، حسین سعیدی ظهر دوشنبه در نشست خبری که به مناسبت حضور انتشارات آستان قدس در نمایشگاه کتاب تهران در ساختمان به نشر برگزار شد اظهار کرد: امسال قرار است در هفت محور فروش کتاب‌های تولید شده، خردید کتاب برای سازمان‌های وابسته به آستان قدس، ارتباط با نویسندگان، ارتباط با ناشران دیگر و برند سازی فعالیت‌های حوزه نشر آستان قدس در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت کنیم.

وی افزود: تلاش ما این است که در بازه زمانی حضور در نمایشگاه از رویکردهای سازمانی و اداری پرهیز کرده و ارتباط خوبی با بازدیدکنندگان در نمایشگاه و مخاطبان داشته باشیم.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی تصریح کرد: در نمایشگاه امسال تلاش کردیم محصولات را در ۴ غرفه عمومی، کودک، دانشگاهی و بین الملل در معرض دید علاقه مندان قرار دهیم و در مجموع ۲۴۰۰ عنوان کتاب در این رویداد فرهنگی عرضه خواهد شد.

سعیدی گفت: ۸ گروه کارشناسی نیز در زمان برگزاری نمایشگاه در سالن‌های مختلف حضور خواهند داشت تا کتاب‌های لازم برای ۴۳ کتابخانه وابسته به آستان قدس را انتخاب و خریداری کنند.

وی تصریح کرد: رویکرد آستان قدس رضوی طی سال‌های گذشته به سمت تولید محتوا برای گروه سنی جوانان و نوجوانان رفته و در این راستا تولید رمان‌های بلند و مذهبی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی ما برای سال جدید تولید ۴۰۰ عنوان کتاب در بخش‌های مختلف و رشد ۴۰ درصدی در فروش محصولات است.‌

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در