تنها 6 پیروزی بارسلونا را به سه گانه می‌رساند


تنها 6 پیروزی بارسلونا را به سه گانه می‌رساند

بارسلونا با فتح لالیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا 6 پیروزی فاصله دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، هیچ کس در تیم بارسلونا شانس فتح سه گانه را در این فصل پنهان نمی‌کند. در ابتدای فصل این کار به نظر بعید می‌رسید اما با گذشت زمان و ورود به هفته‌های پایانی فصل، فتح سه گانه دست یافتی شد و باشگاه کاتالانی می‌تواند برای سومین بار در تاریخ خود به این افتخار دست پیدا کند.

تیم ارنستو والورده برای کسب سه جام تنها به ۶ برد نیاز دارد. تنها فینال کوپا دل ری، دو پیروزی در لالیگا و سه برد در لیگ قهرمانان اروپا آبی اناری‌ها را به سه گانه می‌رساند. بارسا در لالیگا مانند لیگ قهرمانان نیازی به برد در همه بازی‌ها ندارد. امتیاز از دست دادن اتلتیکو این تیم را زودتر به قهرمانی خواهد رساند. بارسا هم‌چنین در دو بازی رفت و برگشت برابر لیورپول نیازی نیست در هر دو بازی پیروز شود تا به فینال مادرید صعود کند.

به همین خاطر کاملاً آشکار است بارسا سه گانه را در دستانش دارد. این اتفاق فوق‌العاده پیش از این در زمان بارسای پپ گواردیولا در فصل ۰۹- ۲۰۰۸ رخ داد. هم‌چنین آبی اناری‌ها با هدایت لوئیس انریکه در فصل ۱۵- ۲۰۱۴ به این عنوان دست یافتند.

نخستین جامی که بارسلونا می‌تواند فتح کند، لالیگا است. تیم کاتالانی به ۶ امتیاز نیاز دارد. این تیم اگر در دیدار بامداد چهارشنبه برابر آلاوس پیروز شود و اتلتیکو برابر والنسیا شکست بخورد قهرمان خواهد شد. اگر تیم دیگو پابلو سیمئونه مغلوب نشود بارسا شنبه با پیروزی برابر لوانته به این عنوان دست پیدا می‌کند.

در لیگ قهرمانان شرایط این چنین آسان نیست. آبی اناری‌ها در مرحله نیمه نهایی باید از سد لیورپول سرسخت عبور کنند. سپس در دیدار نهایی تاتنهام یا آژاکس را شکست دهند. هم‌چنین نباید فراموش کرد بازی برگشت نیمه نهایی در آنفیلد برگزار می‌شود. با این حال لیگ قهرمانان هدف اصلی بارسلونا در این فصل است. لیونل مسی و هم تیمی‌هایش می‌خواهند زیباترین جام را از آن خود کنند. ستاره آرژانتینی در شروع فصل قول داد تمام سعی‌اش را برای فتح این جام خواهد کرد.

در آخر بارسا باید کوپا دل ری را برای پنجمین سال پیاپی فتح کند. حریف آبی اناری‌ها والنسیا خواهد بود که با رهبری گونسالو گدس در این روزها می‌درخشد. این بازی چهارم خرداد در ورزشگاه بنیتو ویامارین برگزار می‌شود. زمانی که این بازی انجام می‌شود فتح سه گانه به واقعیت خیلی نزدیک خواهد بود چون تنها بهترین بازی فصل باقی مانده است. فینال لیگ قهرمانان یک هفته بعد از دیدار نهایی کوپا دل ری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022