بازی Street Fighter 5 برای دو هفته رایگان می‌شود


کپکام (Capcom) بازی Street Fighter 5 را به مدت دو هفته و از روز سه‌شنبه رایگان می‌کند. همانطور که در بالا هم اشاره کردیم عنوان فوق از روز سه‌شنبه 3 اردیبهشت ماه (23 آوریل) تا روز یکشنبه 15 اردیبهشت ماه (5 می) رایگان است. در ادامه باید اضافه کنیم این بازی را فقط می‌توانید در حالت آرکید (Arcade) و با 20 مبارز تجربه نمایید. 20 شخصیت...

بازی Street Fighter 5 برای دو هفته رایگان می‌شود

کپکام (Capcom) بازی Street Fighter 5 را به مدت دو هفته و از روز سه‌شنبه رایگان می‌کند.

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم عنوان فوق از روز سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ماه (۲۳ آوریل) تا روز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه (۵ می) رایگان است. در ادامه باید اضافه کنیم این بازی را فقط می‌توانید در حالت آرکید (Arcade) و با ۲۰ مبارز تجربه نمایید.

۲۰ شخصیت یا به‌نوعی مبارز بازی شامل ۱۶ شخصیت اصلی و ۴ شخصیت اضافه می‌شوند که ۴ شخصیت مذکور بوسیله بسته‌های الحاقی به بازی افزوده شده‌اند و فقط در بخش‌های مشخصی قابل استفاده هستند.

این ویژه‌ترین مدت زمان آزمایشی است که تا به حال دیده‌ایم. باتوجه به این که Street Fighter 5 عنوانی نسبتا قدیمی به حساب می‌آید، اما هنوز هم ارزش تجربه کردن دارد. اگر قبلا بازی را بدون این چهار شخصیت تهیه کرده‌اید، اکنون و در طی این بازه‌ی زمانی آزمایشی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

در پایان هم باید خاطر نشان کنیم بازی یاد شده فقط به صورت آزمایشی (trial) برای مدت زمان مشخص شده در استیم قرار گرفته است.

نظر شما همراهان همیشگی گیمفا در رابطه با این مدت زمان آزمایشی رایگان چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

بازی Street Fighter 5 برای دو هفته رایگان می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403