گزارش: راک‌استار بازی‌های متعددی در دست ساخت و توسعه دارد


جایی در سال 2013 میلادی، شرکت راک‌استار گیمز (Rockstar Games) به یک توسعه دهنده بازی‌های ویدئویی تبدیل شد که در طول یک بازه زمانی، تنها به توسعه یک بازی ویدئویی مشغول است. پیش از این، راک‌استار استودیوهای متعددی در اختیار داشت که به توسعه پروژه‌های مختلف می‌پرداختند؛ اما از زمانی که بازی‌های این شرکت محبوب جاه‌طلبانه‌تر شدند،...

گزارش: راک‌استار بازی‌های متعددی در دست ساخت و توسعه دارد

جایی در سال ۲۰۱۳ میلادی، شرکت راک‌استار گیمز (Rockstar Games) به یک توسعه دهنده بازی‌های ویدئویی تبدیل شد که در طول یک بازه زمانی، تنها به توسعه یک بازی ویدئویی مشغول است. پیش از این، راک‌استار استودیوهای متعددی در اختیار داشت که به توسعه پروژه‌های مختلف می‌پرداختند؛ اما از زمانی که بازی‌های این شرکت محبوب جاه‌طلبانه‌تر شدند، راک‌استار استودیوهای خود را برای ساخت یک پروژه عظیم گرد هم آورد. بازی Grand Theft Auto V در سال ۲۰۱۳ میلادی عرضه شد و تا به امروز نیز از آن پشتیبانی می‌شود. جز پشتیبانی از GTA Online، راک‌استار از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ تنها برروی یک بازی کار کرد: Red Dead Redemption 2 که سال گذشته میلادی عرضه شد. به همین جهت، بیشتر علاقه‌مندان این شرکت، منتظر معرفی و عرضه بازی Grand Theft Auto VI هستند اما عده‌ای دیگر نیز، انتظار معرفی پروژه‌های جدیدی از سازنده سری Grand Theft Auto دارند.

راک‌استار گیمز هرگز خود را به عنوان یک توسعه دهنده که در آن واحد یک بازی می‌سازد، معرفی نکرده است. این توصیفی‌ست که مردم به واسطه عرضه بازی Red Dead Redemption 2 در بازه زمانی ۵ ساله به این شرکت موفق و کاربلد داده‌اند. با این حال، یافته جدیدی نشان می‌دهد که اگرچه راک‌استار گیمز از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ میلادی تنها بازی Red Dead Redemption 2 را عرضه کرده است، اما این به آن معنا نیست که این شرکت پروژه‌های دیگری در دست ساخت ندارد.

به تازگی کاربری با نام Fika122 از وب‌سایت ردیت – که برای زیرردیت بازی Bully 2 شهره است – به رزومه یکی از کارمندان شعبه هند راک‌استار دست یافته که نشان می‌دهد او در حال کار برروی پروژه‌های معرفی‌نشده متعددی است. بنابراین، اینک می‌توان با خیال راحت گفت که بازی Grand Theft Auto VI یکی از عناوینی‌ست که راک‌استار گیمز مشغول توسعه آن است. اما پروژه‌های دیگر آن‌ها چیست؟ یک IP جدید؟ بازی Bully 2 که طرفداران مدت‌هاست منتظر معرفی آن هستند؟ فعلاً چیزی معلوم نیست اما شنیدن این خبر که راک‌استار گیمز حداقل دو پروژه در دست ساخت دارد، به خودی خود لذت‌بخش است.

البته باید بگوئیم که شاید کلمه «بازی‌ها» در اینجا به اشتباه برداشت شود. شاید منظور این کارمند، کار برروی محتوای معرفی نشده برای بازی‌های عرضه شده راک‌استار نیز باشد. اما چیزی که مشخص است این هست که راک‌استار گیمز برخلاف عموم مردم، توسعه دهنده‌ای نیست که در یک زمان تنها برروی یک پروژه کار کند.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

گزارش: راک‌استار بازی‌های متعددی در دست ساخت و توسعه دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟