بیش از یک هزار مراسم فرهنگی به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار شد


بیش از یک هزار مراسم فرهنگی به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار شد

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: بیش از یک هزار مراسم فرهنگی به همت کانون های مساجد استان اردبیل همزمان با اعیاد شعبانیه برگزار شد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بیش از یک هزار مراسم فرهنگی به همت کانون های مساجد استان اردبیل همزمان با اعیاد شعبانیه برگزار شد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: این مراسم ها شامل ها ولادت حضرت امام حسین (علیه السلام)، حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام)، امام سجاد (علیه السلام) و امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است که با شکوه خاصی در مساجد برگزار شد.

این مقام مسئول، یادآور شد: نشست ها نیز با موضوع مهدویت و فرهنگ انتظار در کانون های منتخب نیز از برنامه های جنبی مراسم های مختلف بود.

سقاء، اظهار داشت: بیش از کانون فرهنگی هنری 530 در سطح مساجد فعال هستند که از این تعداد 60 درصد در مناطق روستایی و 40 درصد در مناطق شهری قرار دارد.

وی، تاکید کرد: رسالت ترویج فرهنگ زندگانی و سبک زندگی ائمه اطهار یکی از وظایف مهم کانون های مساجد که در مناسبت های مختلف به آن اشاره می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، افزود: برگزاری مراسم احیاء شب نیمه شعبان نیز از ابتکارهای دیگر کانون های مساجد است که در سطح مساجد با هدف ترویج فرهنگ انتظار اجرا شد.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی