ساری: ژیرو برای چلسی به اندازه کافی بازی کرده


ساری: ژیرو برای چلسی به اندازه کافی بازی کرده

با وجود نمایش خوب اولیویه ژیرو در پیروزی چلسی مقابل اسلاویا پراگ در لیگ اروپا، مائوریتزیو ساری در مقابل اعتراض‌های او جبهه گرفته و می‌گوید شاید ژیرو امروز مقابل برنلی بازی نکند.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اعتراض اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی چلسی به کم بازی کردنش در ترکیب این تیم، مائوریتزیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی اعتراض ژیرو را درست نمی‌داند و می‌گوید با وجود اعتراض‌ها ژیرو ممکن است امروز در مقابل برنلی به میدان نرود.

ژیرو در لیگ اروپا برای چلسی نمایش‌های خیلی خوبی داشته و برای آبی‌های لندن 10 گل به ثمر رسانده. مهاجم فرانسوی هفته پیش در مقابل اسلاویا پراگ هم گلزنی کرد تا در پیروزی تیمش و صعود به مرحله نیمه‌نهایی رقابتها نقش داشته باشد.

ساری: ژیرو برای چلسی به اندازه کافی بازی کرده

اما ژیرو پیش از شروع آن بازی به خبرنگاران گفته بود از کم بازی کردن خود در چلسی ناراضی است و فکر می‌کند لیاقت اینکه دقایق بیشتری برای چلسی به میدان برود را دارد.

اما در لیگ برتر مائوریتزیو ساری ترجیح می‌دهد در پست مهاجم مرکزی از ایگواین یا ادن هازارد استفاده کند. ساری در آستانه بازی امروز چلسی مقابل برنلی در لیگ برتر، به صحبت‌های هفته گذشته ژیرو پاسخ داده و می‌گوید اعتراضهای او درست نیست و ژیرو به اندازه کافی بازی کرده است.

ساری: ژیرو برای چلسی به اندازه کافی بازی کرده

ساری به خبرنگاران گفت:" ژیرو در مقابل اسلاویا پراگ بازی سی و نهم خود را انجام داد. سی و نه. 9 بازی نه، 30 بازی!".

سرمربی چلسی در ادامه گفت:" ژیرو در بازی قبلی ما خیلی خوب بازی کرد ولی او نسبت به بازیکنان دیگر برای ریکاوری زمان بیشتری نیاز دارد".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حل این معما کار هر کسی نیست!!