رستوران‌های جالب در گوشه و کنار دنیا


همیشه در انتخاب یک رستوران اولین چیزی که به آن توجه می شود، خوب بودن غذاهاست. اما هستند کسانی که بعضی از رستوران ها را نه تنها به خاطر غذای خوب، بلکه به خاطر فضا و محیط آن انتخاب می کنند. با ما باشید تا شما را با رستوران هایی آشنا کنیم که اکثر مراجعان، آنها را به خاطر عجیب و غریب بودنشان انتخاب می کنند و در واقع عجیب ترین رستوران های دنیا به حساب...

همیشه در انتخاب یک رستوران اولین چیزی که به آن توجه می‌شود، خوب بودن غذاهاست. اما هستند کسانی که بعضی از رستوران‌ها را نه تنها به خاطر غذای خوب، بلکه به خاطر فضا و محیط آن انتخاب می‌کنند. با ما باشید تا شما را با رستوران‌هایی آشنا کنیم که اکثر مراجعان، آنها را به خاطر عجیب و غریب بودنشان انتخاب می‌کنند و در واقع عجیب‌ترین رستوران‌های دنیا به حساب می‌آیند.

1. رستوران داینیگ پود در تایلند

اگر از کودکی عاشق خانه‌های درختی بودید و ترس از ارتفاع ندارید، این رستوران عجیب برای شما شگفت‌انگیز خواهد بود. شما می‌توانید یک نوع از غذاخوردن در هوا را در «رستوران داینیگ پود تایلند» تجربه کنید. در این رستوران شما سوار یک اتاقک ننو مانند می‌شوید که یک میز پذیرایی وسط آن است؛ سپس شما را تا وسط درخت‌ها بالا می‌کشند. غذای‌تان را در آسمان، همراه با لذت بردن از منظره جنگلی اطراف و آرامشی که در فضا حاکم است نوش جان می‌کنید. نکته جالب در مورد سرویس‌دهی این رستوران این است که سفارش‌ها توسط خدمتکارها با زیپ لاین آورده می‌شود.

رستوران‌های جالب در گوشه و کنار دنیا

2. رستوران قصر یخی فنلاند

تا به حال شده با خودتان فکر کنید که غذا خوردن در یک فضای یخی چه حالی می‌تواند داشته باشد؟ رستوران قصر یخی فنلاند همان جایی است که می‌شود غذا خوردن بین یخ‌ها را تجربه کرد. این رستوران عجیب در کنار هتلی به همین اسم قرار دارد. نکته جالب این رستوران این است که یا هر ساله آن را از اول می‌سازند و یا مورد بازسازی قرار می‌گیرد. چرا که با هر بار آب شدن یخ‌ها آسیب زیادی به این رستوران وارد می‌شود. این رستوران داخل یخ درست شده و دمای آن بین 5 تا 10 درجه زیر صفر است. اما غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شود گرم هستند تا شما را گرم کنند. معروف ‌ترین غذای این رستوران خوراک ماهی‌های قطبی است.

رستوران‌های جالب در گوشه و کنار دنیا

3. رستوران اسکای صوفیه،‌ بلغارستان


برای کسانی که دوست دارند غذا خوردن در آسمان سر یک میز بزرگ را تجربه کنند، این رستوران یک پیشنهاد فوق‌العاده‌ است. این رستوران از یک میز و تعدادی صندلی تشکیل شده که بعد از چیده شدن وسایل پذیرایی با کمک جرثقیلی به آسمان رفته و شما می‌توانید در فاصله 50 متری از زمین غذای‌تان را نوش جان کنید. به جز بلغارستان در جاهای دیگری مانند سیدنی، تورنتو، ریگا، لاس وگاس، بوداپست و... این مدل رستوران وجود دارد.

رستوران‌های جالب در گوشه و کنار دنیا

رستوران‌های جالب در گوشه و کنار دنیا

4. رستوران توالت مدرن در تایپه تایوان


شاید حتی با شنیدن اسم این رستوران هم حالتان بد شود، چه برسد به این که بخواهید غذایی در آن امتحان کنید. اما باید بدانید که این رستوران به یکی از جاذبه‌های این شهر تبدیل شده و مشتری‌های خود را دارد. در واقع همه دکوراسیون این رستوران با ظروفی مثل توالت فرنگی و صندلی‌هایی از توالت فرنگی تزئین شده. حتی غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند ظاهر خوشایندی ندارند.

رستوران‌های جالب در گوشه و کنار دنیا

رستوران‌های جالب در گوشه و کنار دنیا

5. رستوران کلینیک در سنگاپور


شاید باورش عجیب باشد اما خیلی‌ها فقط به خاطر دیدن و غذا خوردن در این رستوران به سنگاپور می‌روند. رستورانی که تمامی دکوراسیون آن شبیه تجهیزات بیمارستان است و حتی پیشخدمت‌های آن با لباس پرستاری از مشتریان پذیرایی می‌کنند. همه چیز در این رستوران جالب است، از نوشیدنی‌هایی که در کیسه‌های خون ریخته می‌شود تا سس‌هایی که در سرنگ وجود دارد و...

رستوران‌های جالب در گوشه و کنار دنیا

6. رستوران نینجا توکیو


برای آنهایی که از ماجراجویی لذت می‌برند، این رستوران بهترین گزینه‌ است. رستورانی با مسیرهای پر رمز و راز و درهای پنهان که در نهایت منتهی می‌شود به سالن غذاخوری. پیشخدمت‌های اینجا با لباس‌های نینجا از شما پذیرایی می‌کنند. تنوع غذایی این رستوران خیلی زیاد است و البته باید گفت که سطح قیمت بالایی هم دارد. جالب اینجاست که وقتی نینجا‌ها مطمئن می‌شوند که شما مشغول خوردن غذا هستید با حقه‌های‌شان حسابی شما رو غافلگیر می‌کنند که در نوع خود خیلی هیجان‌انگیز است.

رستوران‌های جالب در گوشه و کنار دنیا



1398/02/02 | کد مطلب: 2771
برچسب‌ها: دیدنی و خواندنی
رستوران‌های جالب در گوشه و کنار دنیا
رستوران‌های جالب در گوشه و کنار دنیا مهناز قاضی

گردآوری و تنظیم: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟