روش تنظیم پروفایل اینستاگرام


روش تنظیم پروفایل اینستاگرام روش تنظیم پروفایل اینستاگرام همانگونه که می دانید، بَرشان (setup – تنظیم) پروفایل یا نمایه اینستاگرام یکی از مهمترین بخش های این برنامه می باشد. profile یا نمایه شما، چیزیست که دیگر کاربران می بینند و می تواند شخصیت و علایق شما نمایش دهد. در این نوشتار می خواهیم روش تنظیم پروفایل اینستاگرام را به شما نشان دهیم، پس با...

روش تنظیم پروفایل اینستاگرام

روش تنظیم پروفایل اینستاگرام

همانگونه که می دانید، بَرشان (setup – تنظیم) پروفایل یا نمایه اینستاگرام یکی از مهمترین بخش های این برنامه می باشد. profile یا نمایه شما، چیزیست که دیگر کاربران می بینند و می تواند شخصیت و علایق شما نمایش دهد. در این نوشتار می خواهیم روش تنظیم پروفایل اینستاگرام را به شما نشان دهیم، پس با ما همراه باشید.

کاربران اندروید و iOS، می باید به پنجره اصلی برنامه اینستاگرام رفته و درکنار آیکون اکانت خود، دکمه Edit Profile یا ویرایش نمایه را بتپند.
نکته: اینستاگرام عکسی را بصورت پیش فرض در نمایه شما نمایش نخواهد داد، مگر ایکه از راه اکانت فیسبوک خود، وارد اینستاگرام شده باشید، که در این صورت عکس پروفایل Facebook شما را نمایش خواهد داد. در برگه Edit Profile یا ویرایش نمایه، نام، نام کاربری، وبسایت، بیوگرافی، آدرس ایمیل، شماره تلفن خود را ویرایش کنید. در بخش بیوگرافی می توانید جزئیات مربوط به پیشه و شغل، علایق و یا برخی از صفات شخصیتی و چیز هایی از این دست را وارد کنید. یکی از امکانات خوبی که Instagram در بخش پروفایل به ما داده، امکان افزودن یک لینک مستقم به یک وبسایت می باشد. پس اگر برای خود یک وبسایت اختصاصی دارید می توانید نشانی آن را در باکس وبسایت وارد کنید. البته هر آدرسی را که دوست داشته باشید می توانید وارد کنید. شاید مهمترین بخش برگه ویرایش نمایه، امکان تغییر عکس پروفایل می باشد. اکنون لینک Change photo یا تغییر عکس را پتپید. با این کار فهرستی نمایان می شود که می توانید با تپیدن New profile photo یا عکس جدید نمایه، عکسی را که در دستگاه خود ذخیره دارید بعنوان عکس نمایه خود برگزینید.
افزون بر این شما می توانید با تپیدن گزینه های وارد کردن از فیسبوک و Import from Facebook یا وارد کردن از Twitter و Import from Twitter، از عکس نمایه خود در فیسبوک یا توئیتر استفاده کنید.
برای روویدن (remove – حذف کردن) عکس پروفایل خود می توانید گزینه Remove Profile Photo یا حذف عکس نمایه را بتپید. اگر می خواهید یک اکانتبرای کسب و کار داشته باشید، می توانید گزینه ابزار های Instagram Business را امتحان کنید را بتپید. تنظیم این بخش ساده بوده و تنها می باید راهنمایی ها آن را گام به گام دنبال کنید و نوع کسب و کار و یا شماره تلفن خود را وارد کنید.

نوشته روش تنظیم پروفایل اینستاگرام . .

منبع

شاید دیگر مطالب روژان راهم دوست داشته باشید

روش تنظیم پروفایل اینستاگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس