افزایش متابولیسم و کاهش وزن سریع با نوشیدنی چربی سوز فوق العاده + دستور


افزایش متابولیسم و کاهش وزن سریع با نوشیدنی چربی سوز فوق العاده + دستور

خیلی از مواد خوراکی، میوه و سبزیجاتی که در دسترس ما هستن، خواص چربیسوزی فوق العاده ای دارن که می تونن به کاهش وزن و افزایش سرعت متابولیسم و سوخت و ساز بدن کمک کنن. به همین خاطر، دستورات ویژه ای برای ترکیب کردن این مواد خاص مدیگه وجود داره که خواص چربیسوزی و افزاینده اونا رو بیشتر می کنه تا تاثیر دوچندانی پیدا کنن. چیزی که در استفاده از این مواد...

خیلی از مواد خوراکی، میوه و سبزیجاتی که در دسترس ما هستن، خواص چربیسوزی فوق العاده ای دارن که می تونن به کاهش وزن و افزایش سرعت متابولیسم و سوخت و ساز بدن کمک کنن. به همین خاطر، دستورات ویژه ای برای ترکیب کردن این مواد خاص مدیگه وجود داره که خواص چربیسوزی و افزاینده اونا رو بیشتر می کنه تا تاثیر دوچندانی پیدا کنن.

چیزی که در استفاده از این مواد اهمیت داره، اینه که نباید از اونا انتظار معجزه داشته باشید و فکر کنید که ضافه کردن این مواد چربیسوز به همون روال تغذیه ای و تحرکی گذشته که عامل چاقی و اضافه وزن در شماست، می تونید اندام کاملا متناسبی پیدا کنید. هرچند که در اون صورت هم وضعیت کمی بهبود پیدا می کنه، اما برای رسیدن به هدفتون، باید انتظار معقول داشته باشید و اصولی رژیم بگیرید.

اصول رژیم لاغری برای کاهش وزن سریع

مواد مورد نیاز برای تهیه نوشیدنی چربیسوز سبز

۱٫ ۲ سانتی متر ریشه زنجبیل

۲٫ یک عدد خیار

۳٫ ۲ عدد ساقه کرفس

۴٫ ۲ سانتی متر ریشه زردچوبه

۵٫ یک عدد لیمو

۶٫ مقدار کمی فلفل سیاه

افزایش متابولیسم و کاهش وزن سریع با نوشیدنی چربی سوز فوق العاده + دستور

طرز تهیه:

همین طور که می دونید، این مواد برای تهیه یک نوشیدنی هستن، پس کاری باید بکنید اینه که تمام مواد رو در آبمیوه گیری بریزید تا آبشون گرقته بشه و یه نوشیدنی سبز بهتون بده، اما اگه تمایل داشته باشید، می تونید اونو به صورت اسموتی هم تهیه کنید. یعنی تمام مواد رو پوست بگیرید و در میکسر بریزید تا م مخلوط بشن (غیر از لیمو که باید آب اون گرفته بشه).

نکته:

در صورتی که احساس می کنید نوشیدنی تون نیاز داره که کمی شیرین بشه، می تونید چند حبه انگور بهش اضافه کنید یا مقدار کمی از یه میوه کم شیرین دیگه. اما بهتره این نوشیدنی رو مین دستوری که گفته شده تهیه و میل کنید.

خواص این نوشیدنی چربیسوز؟

از مواد به کار رفته در این نوشیدنی کاملا پیداست که کالری بسیار کمی داره (در واقع کالری منفی هم هست) اما این ترکیبات، خواصی بسیار فوق العاده ای داره که مخصوصا در دوران رژیم های کاهش وزن بسیار مفید و رزشه که ازشون بهره مند بشید.تناسب اندام و برنامه رژیم لاغری واد غذایی کالری منفی

کرفس، لیمو و خیار، سبزیجات آبداری هستن که باعث سمزدایی از بدن میشن و آب اضافی و محبوس در بدن رو دفع می کنن. همچنین این سبزیجات به دلیل داشتن مقدار زیادی فیبر، باعث کاهش اشتها و گرسنگی هم میشن.

اما یک طرف دیگه این دستور، مواد تند و تیز مثل ریشه زنجبیل، ریشه زردچوبه و فلفل هستن که به دلیل داشتن عوامل محرک و ضد التهابی، باعث افزایش متابولیسم و سرعت سوخت و ساز در سلول های بدن میشن.

نکته:

این نوشیدنی رو به افرادی که تازه شروع به رژیم کاهش وزن کردن، توصیه نمی کنیم و بهتره که اول از تمام مواد به صورت جداگانه استفاده کنید و بعد از یه مدت که بدن عادت کرد، از ترکیبشون استفاده کنید. اما این نوشیدنی برای کسایی که در حال کاهش وزن جدی هستن، فوق العاده اس!

مطالب مرتبط:

تمرینات ورزشی خانگی ساده برای افزایش کالری سوزی در بدن

کاهش وزن، پاکسازی و سمزدایی سریع بدن وشیدنی های خانگی + دستور

از اینکه بسایت همراه هستید، از شما سپاسگذاریم.

منبع

شاید دیگر مطالب
روژانرا هم دوست داشته باشید

افزایش متابولیسم و کاهش وزن سریع با نوشیدنی چربی سوز فوق العاده + دستور

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان