فرماندار مراغه: تکریم خانواده های شهدا رسالت مسئولان است


فرماندار مراغه: تکریم خانواده های شهدا رسالت مسئولان است

مراغه - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه با تاکید بر جایگاه معنوی شهدا در جامعه گفت: ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده های آنان رسالت مردم و مسئولان است.

به گزارش ایرنا، حمید شکری روز دوشنبه در دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان مراغه افزود: خانواده های شهدا و ایثارگران، حق بزرگی بر گردن جامعه دارند از این رو شایسته تجلیل و تکریم هستند.
وی ادامه داد: شهدا با تقدیم جان خویش، توانستند از ارزش ها و آرمان های متعالی اسلامی و انقلابی این مرز و بوم در برابر تهدیدات و توطئه های دشمنان صیانت کنند.
وی اضافه کرد: خانواده های شهدا نیز با تربیت و پرورش فرزندان برومند خود با تاسی به فرهنگ اسلامی و ایثار و شهادت، نقش موثر و مهمی در شکل گیری و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت داشته و در اجر عظیم شهادت سهیم هستند.
شکری گفت: خانواده های جانبازان نیز به عنوان خانواد های ایثارگر جامعه با تحمل مصائب و مشکلات بسیار، دین خود به اسلام و انقلاب را ادا کرده و حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولان دارند.
وی افزود: جانبازان شهدای زنده ای هستند که دوشادوش شهدا در جبهه های حق علیه باطل، ایثار و جهاد کردند و اکنون نیز مایه برکت جامعه هستند.
وی با تاکید بر لزوم رسیدگی و رفع مشکلات خانواده های جانبازان و ایثارگران اضافه کرد: رفع دغدغه های این قشر ایثارگر باید اولویت کاری مدیران بنیاد شهید و سایر دستگاه ها باشد.
به گزارش ایرنا، در این بازدید، مسئولان شهرستانی با خانواده های شهیدان محسن و ابراهیم اقبالی، هاشم هاشمیان و محمد حسن غفاری مقدم و نصیر احمدی اقدم و اسماعیل اسدی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.
شهرستان مراغه بیش از یک هزار و 400 شهید در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.
این شهرستان با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا