دنیل کویات آماده برای آدرنالین فرمول یک باکو


فرمول یک ایران – دنیل کویات راننده روسی تورو روسو اعلام کرده است که اتفاقات شانگهای را پشت سر گذاشته و حال کاملا اماده است که ادرنالین و هیجان باکو را تجربه کند. راننده روسی تیم تورو روسو هوندا پس از برخوردی که با خودروهای مکلارن در گرندپری چین داشت بیان کرده است که: عقیده من بابت ان برخورد تغییری نکرده ولی خب این مسئله دیگر تمام شده و باید روی...

فرمول یک ایراندنیل کویات راننده روسی تورو روسو اعلام کرده است که اتفاقات شانگهای را پشت سر گذاشته و حال کاملا اماده است که ادرنالین و هیجان باکو را تجربه کند.

راننده روسی تیم تورو روسو هوندا پس از برخوردی که با خودروهای مکلارن در گرندپری چین داشت بیان کرده است که:

عقیده من بابت ان برخورد تغییری نکرده ولی خب این مسئله دیگر تمام شده و باید روی مسابقات بعدی تمرکز کنیم. صحبت کردن در مورد اینکه چه اتفاقی افتاد چیزی را تغییر نمی دهد.

ما باید به سخت کوشی خود ادامه بدهیم و نباید بگذاریم اتفاقات بدی که رخ می دهد منجر به ناامیدی ما شود. نکته مثبت شانگهای این بود که ما در مرحله تعیین خط خیلی خوب بودیم و می توانستیم در مسابقه هم عالی ظاهر شویم.

دنیل کویات آماده برای آدرنالین فرمول یک باکو دنیل کویات آماده برای آدرنالین فرمول یک باکو برخورد دنیل کویات و لندو نوریس در استارت مسابقه چین 2019

دنیل کویات در مورد گرندپری آذربایجان نیز اینگونه اظهار نظر کرد:

باکو پیست خیلی خوبی هست چونکه با چالش های زیادی همراه بوده و همیشه لذت خاصی داره نسبت به بقیه پیست ها، پیست طولانی با مستقیمی های طولانی و پیچ های زیاد که همگی با هم قول یک مسابقه هیجان انگیز را می دهند و همینطور موقعیت خیلی خوبی برای تیم ماست که بتواند دستاوردهای بزرگی را در این پیست به ثبت رساند.

قسمت هیجان انگیز این پیست در جایی رخ می دهد که در حین رانندگی از کنار دیوار ها عبور می کنیم و این لذت کار دوچندان می کند. شما باید در نقاط ترمزگیری به بهترین شکل ممکن عمل کنید. من تمام چیزی را که می توانم انجام دهم را انجام می دهم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج