پروژه‌ی یک میلیون دلاری ایران به دنبال توانمندسازی زنجیره‌ی ارزش ICT


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: پروژه‌ی یک میلیون دلاری ایران به دنبال توانمندسازی زنجیره‌ی ارزش بخش ICT ایرانیان است و هدف این پروژه، ایجاد فرصت‌های شغلی بومی و همچنین توسعه‌ی اقتصاد یکپارچه‌ی منطقه‌ای برای استارتاپ‌های ایرانی و SMEهاست. به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران و به نقل از سیتنا، صفحه‌ی...

پروژه‌ی یک میلیون دلاری ایران به دنبال توانمندسازی زنجیره‌ی ارزش ICT
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: پروژه‌ی یک میلیون دلاری ایران به دنبال توانمندسازی زنجیره‌ی ارزش بخش ICT ایرانیان است و هدف این پروژه، ایجاد فرصت‌های شغلی بومی و همچنین توسعه‌ی اقتصاد یکپارچه‌ی منطقه‌ای برای استارتاپ‌های ایرانی و SMEهاست.

به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران و به نقل از سیتنا، صفحه‌ی توئیتر یونیدو (سازمان توسعه صنعتی ملل متحد) خبر داد:پروژه‌ی یک میلیون دلاری ایران به دنبال توانمندسازی زنجیره‌ی ارزش بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات ایرانیان است. هدف این پروژه، ایجاد فرصت‌های شغلی بومی و همچنین توسعه‌ی اقتصاد یکپارچه‌ی منطقه‌ای برای استارتاپ‌های ایرانی و SMEهاست.
گفتنی است؛ محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان در سفر ۲۳ فروردین ماه گذشته به اتریش و در ادامه‌ی دیدارهای فشرده‌ی خود با مقامات سازمان ملل در وین با «لی یونگ» مدیرکل یونیدو (سازمان توسعه صنعتی) تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !