ساکت نمی مانم / هیچ کس نمی تواند مرا تهدید کند


ساکت نمی مانم / هیچ کس نمی تواند مرا تهدید کند

،نماینده مسلمان کنگره آمریکا در واکنش به حملات «دونالد ترامپ» و جمهوری خواهان به او گفت که در برابر این هجمه ها ساکت نمی ماند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «گاردین»، «ایلهان عمر»،نماینده مسلمان کنگره آمریکا در واکنش به حملات «دونالد ترامپ»،رئیس جمهوری این کشور،جمهوری خواهان و همچنین رسانه های راست گرا گفت که در برابر این هجمه ها ساکت نمی ماند.

نماینده مسلمان ایالت «مینه سوتا» در کنگره آمریکا گفت: «هیچ کس نمی تواند علاقه من به کشوری که در آن زندگی می کنم را تهدید کند.»

یک روز پس از انتشار ویدئوی ترامپ در مورد صحبت های ایلهان عمر که همراه با تصاویری از حملات تروریستی 11 سپتامبر بود،نماینده مسلمان کنگره آمریکا گفت که به کنرگه نیامده است تا ساکت بماند.

عمر همچنین از حامیانش به خاطر ایستادن در برابر دولتی که قانون ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا را تصویب کرد،تشکر کرد.

در پیام توئتیری «ایلهان عمر» آمده است : «هیچ فردی هر چقدر هم که فاسد،بی منطق و شرور باشد نمی تواند علاقه من به آمریکا و مردم آن را هدف تهدید قرار بدهد.»

وی افزود: «من قاطعانه ایستاده ام تا مبارزه خود برای ایجاد فرصت های برابر شادی برای همه آمریکایی ها را ادامه دهم.»

چند ساعت پس از حمله ترامپ به ایلهان عمر که به عنوان مهاجر از سومالی به آمریکا آمده و به عنوان اولین زن مسلمان وارد کنگره شده است،دموکرات های ترقی خواه خشونت تحریک کننده علیه این نماینده مسلمان را مورد انتقاد قرار دادند.

هفته گذشته هم یکی از حامیان ترامپ از نیویورک متهم به تهدید به مرگ الهان عمر شد.

این مسئله هم موجب شد تا «دونالد ترامپ»،رئیس جمهوری آمریکا به دلیل کمک به ایجاد فضای اسلام هراسانه در آمریکا به شدت مورد انتقاد قرار بگیرد.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس