3مازندرانی جواز حضور در رشته های قرائت تقلیدی و اذان جشنواره مدهامتان را کسب کردند


3مازندرانی جواز حضور در رشته های قرائت تقلیدی و اذان جشنواره مدهامتان را کسب کردند

حجت الاسلام علیخانی گفت: امیرمحمدمیرابی و سید محمدامین غفاری در رشته قرائت تقلیدی و عرفان حسن پور در رشته اذان پس از داوری آثار ارسالی از سوی دبیرخانه این جشنواره در مشهد، موفق به کسب جواز حضور در مرحله کشوری شدند.

حجت الاسلام«محمود علیخانی» امروز(2اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگار شبستان به اجرای موفق مرحله استانی سیزدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با همکاری دانشگاه مازندران اشاره کرد و گفت: نفرات برتر این جشنواره نهم اردیبهشت ماه جاری برای حضور در مرحله کشوری به مشهد مقدس اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه سهمیه مازندران برای اعزام به مرحله کشوری در رشته قرائت تحقیق برادران، دو نفر است، افزود: همچنین سهمیه حضور نفرات برتر رشته های قرائت تحقیق خواهران، حفظ کل، قرائت ترتیل و حفظ جزء 30 خواهران و برادران برای مازندران، هر رشته یک نفر است.

سرپرست ستادهماهنگی و نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با اشاره به اینکه مطابق آئین نامه جشنواره مدهامتان در رشته های اذان و قرائت تقلیدی نفرات برتر پس از بررسی آثار ارسالی(فایل صوتی تصویری) به مرحله کشوری، دعوت خواهند شد، یادآورشد: امیرمحمدمیرابی و سید محمدامین غفاری در رشته قرائت تقلیدی و عرفان حسن پور در رشته اذان پس از داوری آثار ارسالی از سوی دبیرخانه این جشنواره در مشهد، موفق به کسب جواز حضور در مرحله کشوری شدند.

حجت الاسلام علیخانی اظهار کرد: 12 نفر برتر مرحله استانی سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان از مازندران، 10-13 اردیبهشت در مشهد مقدس با سایر متسابقین برای کسب رتبه های برتر به رقابت می پردازند.

پایان پیام/286

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر