آیت الله توکل سخنران برنامه «شبی با شهدا» در کانون امام سجاد(ع) سید عابدین قائمشهر


آیت الله توکل سخنران برنامه «شبی با شهدا» در کانون امام سجاد(ع) سید عابدین قائمشهر

آیت الله «توکل»، عضو مجلس خبرگان رهبری، پنج شنبه (12 اردیبهشت) بعد از نماز مغرب و عشا، سخنران برنامه «شبی با شهدا» در کانون فرهنگی و هنری امام سجاد(ع) امامزاده سید عابدین قائمشهر با محوریت شهید «عادل ولیپور» است.

«میثم مهدی پور»، امروز (2 اردیبهشت) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: آیت الله «سید رحیم توکل»، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، پنج شنبه (12 اردیبهشت) بعد از نماز مغرب و عشا، سخنران برنامه «شبی با شهدا» در کانون فرهنگی و هنری امام سجاد(علیه السلام) مسجد امامزاده سید عابدین قائمشهر است.

وی اظهار کرد: برنامه «شبی با شهدا»، مدتی است که در این کانون انجام می شود که هفته آینده، برنامه با محوریت شهید «عادل ولیپور» است که در حقیت مهمان این مرد خدایی و وصال یافته به یار هستیم.

مهدی پور با اشاره به اینکه خیابان شهید عظیمی (ارغوان) قائمشهر، 20 شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است، بیان کرد: تاکنون علاوه بر برگزاری یادواره شهدا در هر سال، برنامه «شبی با شهدا» انجام می شود که تاکنون برای پنج شهید والامقام، این برنامه صورت گرفته است.

وی ابراز کرد: وصیت نامه شهید در برنامه «شبی با شهدا»، قرائت می شود تا نکات پندآموز و ارزشمند یادگارهای شایسته شهدا به خوبی برای افراد حاضر در این مراسم معنوی، تبیین شود.

مهدی پور گفت: گروه سرود کانون فرهنگی و هنری امام سجاد(علیه السلام) مسجد امامزاده سید عابدین قائمشهر نیز به اجرای سرود در برنامه «شبی با شهدا» می پردازند.

وی تصریح کرد: در برنامه «شبی با شهدا»، اگر همرزم آن شهید، زنده باشد به سخنرانی و بیان گوشه هایی از زندگی کبوتر خونین بال هشت سال دفاع مقدس می پردازد و در غیر اینصورت از یک سخنران، دعوت بعمل می آید.

مهدی پور اظهار کرد: به ذائقه نوجوانان در برنامه های کانون فرهنگی و هنری امام سجاد(علیه السلام) مسجد امامزاده سید عابدین قائمشهر، توجه ویژه می شود و اولویت، سلیقه این گروه سنی از جامعه است.

وی با اشاره به اینکه کتابی بعد از نماز مغرب و عشا روزهای یک شنبه و سه شنبه هر هفته به مدت 45 دقیقه مطالعه می شود، بیان کرد: رمان «کف خیابان» از 22 بهمن سال گذشته در کانون فرهنگی و هنری امام سجاد(علیه السلام) مسجد امامزاده سید عابدین قائمشهر آغاز شد و در این اواخر به پایان رسید.

مهدی پور ابراز کرد: مطالعه کتاب ها همچنان در این کانون، تداوم دارد تا علاوه بر اشاعه فرهنگ کتابخوانی به ارتقای علم، دانش و بینش شرکت کنندگان، افزوده شود.

وی گفت: کانون فرهنگی و هنری امام سجاد(علیه السلام) مسجد امامزاده سید عابدین قائمشهر با داشتن سه هزار جلد کتاب و اجرای برنامه های متعدد در مناسبت های ملی و مذهبی نظیر اجرای دعای ندبه، فعالیت های چشمگیر و متنوعی دارد تا آحاد مردم به ویژه نوجوانان از این برنامه ها، بهره لازم را ببرند.

پایان پیام/86

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403