برپایی موکب توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد در مناطق سیل زده


برپایی موکب توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد  در مناطق سیل زده

حجت الاسلام یارمحمدی با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی توسط کانون های مساجد زنجان در مناطق سیل زده، گفت: سه موکب در مناطق سیل زده توسط این کانون ها در این مناطق برپا شده است.

حجت الاسلام «محمدنقی یارمحمدی» در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برپایی موکب توسط سه کانون فرهنگی هنری استان زنجان در مناطق سیل زده لرستان گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان با حضور در مناطق سیل زده به کمک مردم این منطقه شتافتند و در موکب های برپا شده به خدمت رسانی در این مناطق مشغول هستند.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان زنجان با اشاره به برپایی سه موکب توسط کانون های مساجد این استان اظهار کرد: در هر موکب 25 نفر مشغول به خدمت رسانی هستند و روزانه 20 هزار غذا توسط این موکب ها پخت و پز و در میان هموطنان سیل زده در لرستان قرار می گیرد.

یار محمدی همچنین به برپایی پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی اشاره کرد و گفت: پایگاههایی که توسط مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان زنجان برپا شده است، در زمینه جمع آوری مواد غذایی، پتو و لباس فعال و اقلام مورد نیاز مردم فعالیت می کنند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش