اعزام مهدی پژوهان ایلامی به جمکران/برگزاری باشکوه احیای نیمه شعبان


اعزام مهدی پژوهان ایلامی به جمکران/برگزاری باشکوه احیای نیمه شعبان

حجت الاسلام حیدری با اعلام برنامه های سالروز ولادت امام زمان(عج)، گفت: گفتمان سازی مهدوی در سطح استان ایلام، برگزاری گفتمان های دانشجویی، اعزام مهدی پژوهان به مسجد مقدس جمکران و برگزاری مراسم احیای نیمه شعبان از مهمترین این برنامه ها است.

حجت الاسلام «نصرت الله حیدری» در گفتگو با خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان که به مناسبت دهه مهدویت و میلاد امام زمان (عج) انجام شد با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در استان ایلام برای جشن و سرور در این ایام، اظهار کرد: بنیاد مهدی موعود(عج) در استان ایلام گفتمان سازی مهدوی در ابعاد مختلف را در دستور کار خود قرار داده است که در این راستا جشن میلاد امام زمان (عج) بسیار باشکوه برگزار می شود.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان ایلام اضافه کرد: جشن میلاد امام زمان (عج) امسال در چند مسجد شهر ایلام به ویژه مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار می شود.

حیدری با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه‌های این بنیاد پرداختن به مهدویت در گفتمان های دانشجویی است، تصریح کرد: در چند دانشگاه استان ضمن حمایت از کانون های مهدوی دانشجویی، اعزام مهدی پژوهان و فعالان فرهنگی در عرصه مهدویت به مسجد مقدس جمکران در دستور کار است.

وی با بیان اینکه رویکرد اصلی بنیاد در این استان همگانی و مردمی کردن جشن های نیمه شعبان است، اضافه کرد: جشن های نیمه شعبان امسال در استان ایلام باشکوه بسیار بالایی برگزار می شود.

حجت الاسلام حیدری در ادامه ابراز کرد: به منظور ترویج و تبلیغ آموزه های مهدویت در جشن های نیمه شعبان با استادان و کارشناسان مرتبط با بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان ایلام، هماهنگ شده است تا به عنوان سخنران و مبلغ در مراسم های مختلف حضور پیدا کنند و به ترویج این آموزه در میان مردم بپردازند.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان ایلام با اشاره به برگزاری مراسم احیای نیمه شعبان، خاطرنشان کرد: در سه مسجد جامع و بزرگ استان مراسم احیاء برگزار می شود، هم‌چنین کانون‌های مهدویت نیز در دانشگاه ها جلسات پرسش و پاسخ در راستای گفتمان مهدویت را برگزار کرده و استادان و کارشناسان مهدوی بنیاد نیز در این جلسات حضور می یابند.

پایان پیام/376

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا