اجتماع بزرگ مهدی یاوران از 100 کشور جهان همزمان با نیمه شعبان


اجتماع بزرگ مهدی یاوران از 100 کشور جهان همزمان با نیمه شعبان

اجتماع عظیم مهدی یاوران با عنوان «قدمی برای ظهور» در مسیر هفت کیلومتری بلوار پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله) با در دست داشتن شاخه‌های گل و پرچم‌های منقش به «لبیک یا مهدی(عج)» برگزار شد.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: اجتماع عظیم مهدی یاوران با عنوان «قدمی برای ظهور» در قالب پیاده‌روی هیئات مذهبی قم از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) به مسجد مقدس جمکران عصر دیروز (یکشنبه، یکم اردیبهشت) همزان با نیمه شعبان ولادت باسعادت امام زمان(عج) با حضور طلاب جامعه المصطفی(ص) العالمیه و هزاران نفر از عاشقان اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) از یکصد هیئت قم برگزار شد.

بنابر این گزارش، عاشقان و منتظران حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه) در طول مسیر هفت کیلومتری بلوار پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله) با در دست داشتن شاخه‌های گل و پرچم‌های منقش به «لبیک یا مهدی(عج)» پای پیاده خود را مسجد مقدس جمکران وعده‌گاه منتظران قیام رساندند.

ذاکران و مداحان اهل‌بیت (علیهم السلام) در طول مسیر به مداحی در وصف مولود نیمه شعبان پرداختند.

کاروان بزرگ منتظران امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) در خاتمه پیاده‌روی با اجتماع در صحن جامع مهدوی مسجد مقدس جمکران با قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم(عج) تجدید بیعت کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرزا محمدی در این اجتماع با اشاره به اینکه امروز تجدید بیعت با ولی‌نعمت و امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) در خانه‌اش مسجد مقدس جمکران می‌کنیم، گفت: امروز مانند بیعت با امیرالمؤمنین (علیه السلام) در غدیر خم تجمع کردیم و تجدید بیعت مهدوی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بهترین مکان و زمان برای توسل به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) در نیمه ماه شعبان مسجد مقدس جمکران است؛ مسجدی که سال‌های سال از بدو تأسیس تا امروز محل تشرف مهدی یاوران و مهدی باوران و عاشقان حجت بن الحسن (عجل الله تعالی فرجه) بوده است و بارها و بارها در این مسجد شریف با توسل خالصانه، عارفانه و عاشقانه توفیق زیارت حضرت را پیداکرده‌اند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه تجلی اسلام ناب در عصر حاضر در ایران اسلامی و با زعامت امام خامنه‌ای تجلی پیداکرده است، گفت: بدخواهان بدانند و ببینند در این شرایط و فتن آخرالزمان مؤمنین انقلابی ایران اسلامی در کنار مؤمنین کشور پاکستان، هندوستان و صد کشور دیگر که در قم مشغول تحصیل علوم اسلامی هستند امروز در خانه امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) تجدید بیعت می‌کنند و این بیعت را با بیعت غدیر خم و امیرالمؤمنین (علیه السلام) گره می‌زنند چراکه غدیر امیرالمؤمنین (علیه السلام) بدون مهدویت ابتر خواهد بود.

در پایان این اجتماع شرکت‌کنندگان، دست در دست هم با امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) تجدیدعهد و پیمان کردند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت