افتتاح شعبه بنیاد نهج‌البلاغه در لواسان هم‌زمان با نیمه شعبان


افتتاح شعبه بنیاد نهج‌البلاغه در لواسان هم‌زمان با نیمه شعبان

هم‌زمان با نیمه شعبان، شعبه بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه و مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت روح‌الجنان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مؤسسه فرهنگی روح‌الجنان با همکاری بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر ترویج معنویت و اخلاق در جامعه در ایام شعبان‌المعظم و هم‌زمان با سالروز میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت روح‌الجنان در منطقه لواسان افتتاح می‌شود.

بر اساس این گزارش، در این افتتاحیه رئیس بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه، رئیس جامعه تعلیمات اسلامی، رئیس ستاد اقامه نماز و معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه حضور خواهند داشت.

بنیاد نهج‌البلاغه در حوزه علمیه قم به تأسیس مرکز آموزش تخصصی نهج‌البلاغه اقدام کرده است که با مجوز و همکاری حوزه علمیه قم در طول ۱۲ سال ۸۰ نفر از این مرکز فارغ‌التحصیل شده‌اند.

لازم به ذکر است، برگزاری دوره‌های سبک زندگی اسلامی شامل آموزش ازدواج، آموزش آیین همسرداری، آموزش تربیت فرزند، دوره پرورش خلاقیت کودکان بر مبنای روش‌های فلسفه کودک بنیاد حکمت صدرا و مشاوره خانواده از اولویت‌های اجرایی برنامه‌های بنیاد نهج‌البلاغه لواسان در سال ۹۸ خواهد بود.

گفتنی است، برگزاری دوره تفسیر و مفاهیم قرآن کریم، برگزاری دوره آشنایی با نهج‌البلاغه در سطوح نوجوانان و جوانان، برگزاری دوره حفظ موضوعی حکمت‌های نهج‌البلاغه، برگزاری محافل انس با قرآن و نهج‌البلاغه، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی در مدارس، نهادها و سازمان‌های منطقه، برگزاری دوره تربیت مربی قرآن و نهج‌البلاغه جهت مدارس و حوزه علمیه از دیگر برنامه‌های بنیاد نهج‌البلاغه است.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل