دستگیری قاتل تبعه افغانستانی در کمتر از 4 ساعت در گچساران


دستگیری قاتل تبعه افغانستانی در کمتر از 4 ساعت در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری قاتل تبعه افغانستانی در کمتر از 4 ساعت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری قاتل تبعه افغانستانی در کمتر از 4 ساعت در گچسارانبه گزارش فانوس، سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان گچساران اظهار کرد: در پی اطلاع واصله از اهالی روستای سربیشه شهرستان گچساران مبنی بر پیدایش جسد جوانی در باغات زارعی این روستا، ماموران پاسگاه امامزاده جعفر به محل اعزام شدند.

وی افزو: در مشاهده ماموران با جسد فردی حدوداً ۲۲ ساله از اتباع افغانی که آثار خراشیدگی و زخم بر روی سینه سمت چپ مشهود و بر روی زمین افتاده بود با تایید عوامل اورژانس مبنی بر فوت، اقدامات قانونی و هماهنگی بامرجع قضایی به صورت ویژه انجام گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در ادامه اظهار داشت: بررسی‌های میدانی و تحقیقات گسترده در این زمینه توسط مأموران مشخص شد؛ مقتول فردی ۲۲ ساله و تبعه افغان در باغ شخصی به عنوان کارگر و نگهبان بوده است.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع با هماهنگی مرجع قضایی با اقدامات ویژه میدانی و تلاش مضاعف و استفاده از شگرد‌های پلیسی، قاتل شناسایی و کمتر از ۴ ساعت دستگیر که ضمن اعتراف صریح به ارتکاب قتل پرونده‌ای در این خصوص تشکیل که به همراه متهم جهت رسیدگی تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی در شهرستان از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای عکس ناجور نعیمه نظام دوست در ویلای کردان ! / فتوشاپ نیست خودم بودم + فیلم