شش خودروی سنگین 4 ستاره کیفی گرفتند


شش خودروی سنگین 4 ستاره کیفی گرفتند

عصر خودرو- طبق گزارش اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در گروه خودروهای سنگین تولید شده در اسفند ماه 97، شش خودرو چهار ستاره کیفی کسب کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، در گروه خودروهای سنگین در بخش باری، کامیونت ایسوزو 85NMR، کامیونت ایسوزو K75NPR و کامیونت هیوندای 65HD چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص داده‌اند.

علاوه بر این در بخش کامیون نیز کامیون بنز WH، توانسته دو ستاره کیفی کسب کند.

در بخش مسافری نیز، ون وانا چهار ستاره کیفی اخذ کرده است. در این رده از خودرو، مینی‌بوس آرین نیز همچون روال ماه‌های قبل تنها دو ستاره از پنج ستاره کیفی را به اختصاص داده است.

ارزشیابی کیفی اسفندماه اتوبوس نشان می‌دهد که اتوبوس شهری اسکانیا پارسین و اتوبوس بین‌شهری اسکانیا 4212 مارال هر دو، سه ستاره کسب کرده‌اند.

همچنین در گروه کشنده‌ها نیز، کشنده اسکانیا 410 G و کشنده ولوو 460 FH هم توانسته‌اند در ارزشیابی کیفی اسفندماه 97، چهار ستاره را به خود اختصاص دهند. پس از آن کشنده فوتون AUMAN H4، سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به دست آورده است.

وضعیت کیفی خودروهای ساخت داخل در گروه سنگین نشان می‌دهد که این گروه، درجه کیفی بهتری را در ارزشیابی کیفی اسفند ماه 97، نسبت به گروه سبک کسب کرده است.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق