ترابی: الاهلی را دست کم نمی‌گیریم اما بازی را می‌بریم


ترابی: الاهلی را دست کم نمی‌گیریم اما بازی را می‌بریم

مهدی ترابی هنوز به اندازه یک نیم فصل کامل هم برای پرسپولیس بازی نکرده اما تا همین جای کار نیز، به یک ستاره واقعی در این تیم تبدیل شده است.

ترابی: الاهلی را دست کم نمی‌گیریم اما بازی را می‌بریم

این بازیکن، یکی از ارکان بالانشینی هفته های اخیر سرخپوشان به شمار می رود. فوتبالیستی که وقتی در سایپا شروع به رشد کرد، همه می دانستند روزی به یک ستاره واقعی برای تیم ملی بدل می شود. با مهدی در امارات گفت و گویی داشتیم که می خوانید:

*اردوی دوباره در امارات را چطور می بینی؟

شهر دبی از امکانات بسیار خوبی برای فوتبالیست های حرفه ای بهره می برد و از این رو، وضعیت مان خوب است. البته شرایط آب و هوایی کمی در روز اول، بچه ها را اذیت کرد زیرا دبی گرم تر و شرجی تر از تهران است اما در زمین تمرین های بسیار خوب، کار می کنیم و روحیه بازیکنان هم بالاست.

*الاهلی عربستان را در بازی رفت شکست دادید. این بار پیش بینی تو از نتیجه بازی چیست؟

الاهلی تیم خوبی بود. در بازی رفت هم دیدید که سرعت این تیم بالا بود و با هر حمله ای که می کرد، خطرساز نشان می داد اما توانستیم با آنالیز خوبی که کادرفنی داشت، حریف را کنترل کنیم و آنها را شکست بدهیم. من اهل پیش بینی نتایج نیستم اما امیدوارم بتوانیم یک برد دیگر به دست بیاوریم و هواداران را شاد کنیم.

*به نظر می رسد بازیکنان پرسپولیس، به نوعی حریف را دست کم گرفته اند؟

نه این طور نیست. اتفاقا در اردو با بچه ها صحبت می کنیم و از قدرت این تیم حرف می زنیم. الاهلی چند بازی است که نتیجه خوبی نگرفته و سرمربی این تیم هم اخراج شده ولی این باعث نمی شود که بگوییم آنها تیم ضعیفی هستند. اصلا حریف را دست کم نمی گیریم اما برای پیروزی مقابل آنها تلاش می کنیم.

*شرایط لیگ ایران را چطور ارزیابی می کنی؟

بازی ها سخت و دشوار شده و هر چه به پایان رقابت ها نزدیک می شویم، هیجان بالاتر می رود. ما اگر در اصفهان می توانستیم ذوب آهن را شکست بدهیم، وضعیت خیلی فرق می کرد ولی تساوی هم خوب بود. از سوی دیگر، شکست تراکتورسازی و پدیده هم به پرسپولیس کمک می کند. من فکر می کنم اگر بتوانیم سپاهان را در بازی روز جمعه از پیش رو برداریم، قدم بزرگی به سمت قهرمانی برداشته ایم.

*وضعیت خودت چطور است؟

من هم در دیدار با سایپا توانستیم به اندازه یک نیمه استراحت کنم و شرایط خوبی دارم. البته اکثر بازیکنان تیم مان با درد برای پرسپولیس بازی می کنند اما به خاطر هواداران، هر مشکلی هم در میان باشد، نمی گذاریم که وضعیت مان را خراب کند. انشالله بتوانیم با کسب برد برابر الاهلی، یکبار دیگر قهرمانی را برای طرفداران مان به ارمغان بیاوریم. قطعا قهرمان شدن با پیراهن پرسپولیس برای من می تواند بسیار جذاب باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا