تیونینگ جذاب لامبورگینی اوراکان توسط DMC


تیونینگ جذاب لامبورگینی اوراکان توسط DMC

اگرچه DMC جزو اولین تیونرهایی بوده که دست روی لامبورگینی اوراکان گذاشته اما تاکنون شاهد ارتقای نسخه‌ی دیفرانسیل عقب این سوپرکار ایتالیایی توسط DMC نبوده‌ایم؛ اما حالا اوضاع فرق می‌کند. تغییرات صورت گرفته در این خودرو شدید نیستند و هر فردی که با محصولات استاندارد لامبورگینی آشنا نباشد تفاوت‌های زیادی را حس نخواهد کرد. البته... The post تیونینگ...

اگرچه DMC جزو اولین تیونرهایی بوده که دست روی لامبورگینی اوراکان گذاشته اما تاکنون شاهد ارتقای نسخه‌ی دیفرانسیل عقب این سوپرکار ایتالیایی توسط DMC نبوده‌ایم؛ اما حالا اوضاع فرق می‌کند.

تیونینگ جذاب لامبورگینی اوراکان توسط DMC
تغییرات صورت گرفته در این خودرو شدید نیستند و هر فردی که با محصولات استاندارد لامبورگینی آشنا نباشد تفاوت‌های زیادی را حس نخواهد کرد. البته آن‌هایی که تیزبین هستند می‌توانند شاهد آپرون جدید، رکاب‌های جانبی متفاوت و بالی گیرا روی بدنه‌ی DMC جیرو (نام ایتالیایی یک دور پیست) باشند.

تیونینگ جذاب لامبورگینی اوراکان توسط DMC
بال عقب این خودرو قبلاً در سایر کیت‌های اوراکان دیده شده و البته تأییدیه‌ی TUV آلمان را نیز به همراه دارد. این بال می‌تواند سه زاویه‌ی متفاوت با نام‌های جی تی، کروز و فان را به خود گیرد. این به‌روزرسانی‌های بصری نه تنها باعث افزایش جذابیت ظاهری اوراکان می‌شوند بلکه روی عملکرد آئرودینامیکی نیز تأثیر مثبتی دارند.

پیشرانه‌ی 10 سیلندر 5.2 لیتری تنفس طبیعی اوراکان تغییری نداشته و بنابراین همچنان قدرت 580 اسب بخاری و گشتاور 540 نیوتون متری دارد. با وزن خشک 1389 کیلوگرمی، اوراکان LP580-2 نسبت قدرت به وزن 2.36 کیلوگرم به ازای هر اسب بخار را دارد که باعث می‌شود این خودرو ظرف مدت 3.4 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت 320 کیلومتر در ساعت را نیز ثبت نماید.

تیونینگ جذاب لامبورگینی اوراکان توسط DMC
شاید اوراکان دیفرانسیل عقب نسخه‌ی پایه‌ی این خانواده باشد اما خودرویی بسیار هیجان‌انگیز است. برخی کارشناسان خودرویی گفته‌اند این خودرو را می‌توان درگیر کننده ترین نسخه‌ی اوراکان دانست زیرا سبک‌تر از مدل چهار چرخ محرک بوده و نبود دیفرانسیل جلو به معنی عدم رنج بردن از کم فرمانی می‌باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟