منتظر تغییر بزرگ در ترکیب استقلال باشیم؟!


بخشش باقری یک روز بعد از آنکه استقلال راهی امارات همان قدر عجیب و غیرمنتظره بود که ممکن است بازی کردنش درترکیب اصلی استقلال شوک برانگیز باشد. نوشته منتظر تغییر بزرگ در ترکیب استقلال باشیم؟! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

منتظر تغییر بزرگ در ترکیب استقلال باشیم؟!

فرشید باقری احتمالا در ترکیب اصلی استقلال!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۶:۵۰
منتظر تغییر بزرگ در ترکیب استقلال باشیم؟!

بخشش باقری یک روز بعد از آنکه استقلال راهی امارات همان قدر عجیب و غیرمنتظره بود که ممکن است بازی کردنش درترکیب اصلی استقلال شوک برانگیز باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در برنامه‌ای که شفر تنظیم کرده قرار است فرشید باقری تا روزهای باقی مانده به بازی با الهلال تمرینات ویژه‌ای را انجام دهد تا در بازی سه‌شنبه شب در ترکیب استقلال قرار بگیرد.

در واقع بازی کردن فرشید باقری برای استقلال از حالت احتمال هم گذشته و شفر قصد دارد از این بازیکن در ترکیب اصلی بهره بگیرد، مگر آنکه باقری تا آن روز به لحاظ بدنی همچنان در وضعیت نامناسبی باشد و نتواند استقلال را همراهی کند.

البته اصغر حاجیلو چند روز قبل از اینکه موفق به جلب نظر مدیرعامل استقلال شود در تماسی با فرشید باقری به او گفته بود که قطعا استقلال را در سفر به امارات همراهی خواهد کرد و این بازیکن هم تمریناتی به شکل اختصاصی انجام داده بود تا از فرم بدنی مطلوب عقب نماند.

در واقع باقری تمریناتش را به شکل منظم انجام داده است اما اینکه بتواند نظر شفر را در کار گروهی هم جلب کند، هنوز مشخص نیست و تمرینات روزهای آتی روشن می‌کند که باقری می‌تواند برای استقلال در ترکیب اصلی بازی کند، یا خیر؟!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403