طرح سؤال از شوراهای دانش آموزی


طرح سؤال از شوراهای دانش آموزی

هم زمان با فرا رسیدن هفته شوراها، رئیس شورای شهر مشهد از اجرایی شدن طرح سؤ ال از شورای دانش آموزی مدارس به منظور دریافت پیشنهادها و راهکارهای دانش آموزان برای تحقق مدرسه، محله و شهری بانشاط خبر داد.


شهرآرا آنلاین - محمدرضا حیدری با بیان اینکه آشناسازی دانش آموزان و نوجوانان و جوانان این مرز و بوم به عنوان آینده سازان میهن، با وظایف، اختیارات و کارویژه های شورای شهر از اهمیت و جایگاهی ویژه برخوردار است افزود: به همین منظور و در راستای دعوت از دانش آموزان به مشارکت اجتماعی و به میدان آوردن این ظرفیت بزرگ در حوزه های مرتبط با مدیریت شهری، شورای شهر مشهد به اجرایی کردن طرح سؤال از شورای دانش آموزی مدارس اقدام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، وی با اشاره به تأکید شورای پنجم شهر مشهد مبنی بر احیا و ترویج روحیه مطالبه گری شهروندان از مدیریت شهری افزود: در راستای آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با وظایف تقنینی و نظارتی شورای های شهر، بسته هایی به پیوست سؤالات ارسال شده است تا سؤالاتی مرتبط و سازنده دریافت کنیم.

وی با بیان اینکه سؤال ها به تفکیک مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم طراحی شده است افزود: در این طرح، از دانش آموزان خواسته شده است راهکارهایی برای تحقق و دستیابی به مدرسه، محله و شهری بانشاط و سرزنده ارائه دهند و در نهایت، پس از اتمام زمان برگزاری طرح، به پیشنهادهای برگزیده جوایزی اهدا می شود.

سؤالات به شرح ذیل است و دانش آموزان عزیز تا ۴ اردیبهشت ماه مهلت دارند پاسخ های خود را به دفاتر مدارس و سامانه اعلام شده ارسال کنند.

سؤال مقطع ابتدایی: به نظر شما محله، مدرسه و شهر با نشاط چه ویژگی هایی دارد؟ پیشنهاد شما برای رسیدن به این مدرسه، محله و شهر با نشاط چیست؟

سؤال مقطع متوسطه اول و دوم: اکنون شما عضو شورای دانش آموزی مدرسه هستید و حتما بارها به این موضوع اندیشیده اید که مدرسه خوب چگونه مدرسه ای است. حالا تصور کنید شما عضوی از اعضای شورای شهر هستید. در این صورت، در این شورا دوست دارید چه کارهایی انجام دهید تا شهر بهتر و با نشاط تری داشته باشیم؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا