فوتبال جهان|اولگنار سولسشایر: به یک بازی در سریع‌ترین زمان نیاز داریم/ فقط هواداران ما برتر از رقیب بودند!


فوتبال جهان|اولگنار سولسشایر: به یک بازی در سریع‌ترین زمان نیاز داریم/ فقط هواداران ما برتر از رقیب بودند!

فوتبال جهان - اولگنار سولسشایر از نمایش ضعیف تیمش مقابل اورتون شرمسار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر پس از شکست سنگین 4 - صفر تیمش در خانه اورتون در هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از هواداران بابت نمایش ضعیف شیاطین سرخ عذرخواهی کرد.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در این باره گفت: از همان سوت ابتدایی همه چیز اشتباه پیش رفت. تنها می‌خواهم از طرفداران عذرخواهی کنم. آن‌ها تنها کسانی هستند که امروز می‌توانند با بر تن داشتن نشان این باشگاه سر خود را بالا بگیرند چون ما نمی‌توانیم این کار را انجام بدهیم. امروز از همه لحاظ شکست خوردیم و فقط هواداران ما بهتر از رقیب بودند. برای مدتی طولانی فوق العاده بودیم. در این لیگ قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر سخت است؛ چه برسد به قهرمانی. 6 تیم در کورس حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان هستند و اورتون هم می‌خواهد در زمره آن‌ها باشد. می‌دانیم کار زیادی در پیش داریم.باید از جایی شروع کرد و ما تمام توان خودمان را در این راه به نمایش خواهیم گذاشت. 2 بازی بسیار پر اهمیت مقابل منچسترسیتی و چلسی در اولدترافورد در راه است. آنجا جایی است که بهترین حمایت دنیا از ما صورت می‌گیرد. می‌توانیم اوضاع را دگرگون کنیم. در فوتبال هم اوضاع مثل زندگی می‌تواند سریعا عوض شود. باید از بد به خوب برسیم.

او در پایان افزود: در سریع‌ترین زمان ممکن به یک بازی نیاز داریم چون باید این وضعیت را از خودمان دور کنیم. همه می‌توانند بگویند این نمایش به اندازه کافی خوب نبود. ما این را می‌دانیم و بار دیگر از طرفداران عذرخواهی می‌کنیم.

انتهای پیام/

اورتون در تمامی موارد پایه از ما بهتر بود. برای نتیجه گرفتن باید در خیلی موارد بهتر کار کنیم. استعداد هرگز کافی نیست. عملکرد مناسبی نداشتیم و این در شأن منچستریونایتد نیست. دستان‌مان را بالا می‌آوریم و از تمامی آن‌هایی که با باشگاه در ارتباط هستند، عذرخواهی می‌کنیم. چهارشنبه (در دربی منچستر) شانسی عالی برای جبران داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی