آئین تجلیل از قاریان برتر قرآن در قزوین برگزار شد


آئین تجلیل از قاریان برتر قرآن در قزوین برگزار شد

قزوین - ایرنا - آئین تجلیل از قاریان برتر قرآن عصر یکشنبه همزمان با میلاد منجی عالم بشریت در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم از 122 چهره برگزیده قرآنی ، 94 نفر از افراد برتر طرح شکوفه‌های قرآن در رمضان، 22 نفر مسابقات فجر و 6 نفر از قاریان مراسم اعتکاف تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
مصطفی فضل علی دبیر اجرایی طرح با قرآن در این مراسم به برگزاری چهارمین دوره طرح «با قرآن در رمضان» در استان قزوین اشاره کرد و گفت: 87 نفر از قزوین در این طرح شرکت داشتند و صدا و سیمای مرکز قزوین ختم قرائت قرآن در رمضان را به صورت زنده پخش می کرد.
وی تاکید کرد: امسال نیز قرار شده طرح با قرآن در رمضان در یک مسجد برگزار شود و به صورت زنده از شبکه استانی قابلیت تماشا داشته باشد.
علی نعمت اللهی نیز مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین نیز در این مراسم طرح شکوفه‌های قرآنی را اقدامی پسندیده دانست و آنرا جز الویت های اصلی تبلیغات اسلامی برشمرد.
وی با بیان اینکه لابی صهیونیست همواره در تلاش برای انحراف اعتقادات مهدویت در جامعه است، خاطرنشان کرد: در جامعه ای سالم و مثبت باید آموزه های قرآنی همواره سرلوحه اقدامات قرار بگیرد.
9925/6012

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس