پیام رهبرانقلاب به رزمندگان لشکر 14 امام حسین(ع)


پیام رهبرانقلاب به رزمندگان لشکر 14 امام حسین(ع)

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) در دیدار با رزمندگان لشکر 14 امام حسین(ع) در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور، پیام سلام و خسته نباشید رهبر معظم انقلاب اسلامی را به آن‌ها رساند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین(ع)، حجت‌الاسلام رحمت‌اله صادقی نماینده ولی‌فقیه در قرارگاه حضرت سیدالشهدا(ع) به همراه فرمانده و نمایندگی لشکر با رزمندگان لشکر 14 امام حسین(ع) در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور بازدید کرد.

حجت‌الاسلام صادقی در این دیدار پیام سلام و خسته نباشید رهبر معظم انقلاب اسلامی را به رزمندگان دلاور لشکر مقدس امام حسین(ع) ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید:

سردار «حسین سلامی» به فرماندهی کل سپاه منصوب شد

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) همچنین در این دیدار از عملکرد لشکر 14 امام حسین(ع) مطلع شد و از زحمات آنها تقدیر و تجلیل کرد.

وی به عملیات تروریستی جاده خاش زاهدان اشاره کرد و گفت: این عملیات شوم حاصل عدم توانایی گروه‌های تروریستی در نبرد تن به تن با رزمندگان اسلام است و دشمنان به دلیل عملکرد درخشان لشکر مقدس امام حسین(ع) در منطقه چه از لحاظ رزمی و چه از لحاظ خدمت‌رسانی به مردم دست به این جنایت تروریستی زدند.

صادقی به حدیث رسول اکرم درباره نگهبانی از مرز و بوم کشور اشاره و تصریح کرد: پیامبر اکرم در حدیثی می‌فرمایند «یک شب نگهبانی در راه خدا از 70 سال عبادت برتر است».

صادقی خطاب به مردم این منطقه به نقل از مقام معظم رهبری بیان داشت: مرزنشینان کشور، مرزبانان کشور هستند و باید به مشکلات آن‌ها رسیدگی شود.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟