لبخند به زندگی و موج شادمانی در پلدختر سیلزده


لبخند به زندگی و موج شادمانی در پلدختر سیلزده

به گزارش روز یکشنبه ایرنا سیل عاشقانه ها در روستای چم مهر پلدختر جاری شد و هشت زوج حاضر در کمپ این روستای سیلزده شب میلاد منجی عالم ،مهدی موعود(عج ) زندگی...

به گزارش روز یکشنبه ایرنا سیل عاشقانه ها در روستای چم مهر پلدختر جاری شد و هشت زوج حاضر در کمپ این روستای سیلزده شب میلاد منجی عالم ،مهدی موعود(عج ) زندگی مشترک خود را آغاز کردند.
زوح هایی که ثابت کردند علیرغم خسارتهای سیل ویرانگر سیل مهربانی ها و زندگی در منطقه جاری است و باید امید را همچنان در زندگی بغل کرد.
هزینه آتش بازی و موسیقی محلی این جشن به عهده نیروهای امدادرسان اصفهان و هیات خیرین مستقل بود و خیرین مستقل اصفهانی (موسسه فرهنگی الغدیر) با همکاری سپاه و به صورت مشترک هزینه تهیه جهیزیه این زوجها را به عهده گرفتند.
همچنین جشن بزرگ نیمه شعبان با حضور هنرمندان مطرح استان لرستان در محل پارک ولایت در شهر پلدختر برگزار شد.
این جشن توسط کاروان سفیر آفتاب لرستان با حضور و هنرمندی خواننده لرستانی محمد میرزاوندی شامگاه شنبه اجرا شد و هنرمندانی مانند سید نوری موسوی ( ممه جو)گروه سی قاف حضور داشتند.
اجرای سرودویژه برنامه کودک و نوجوان، مسابقه و سایر هنرهای متنوع دیگر از برنامه‌های این جشن بود.
بر اثر سیل روز دوشنبه 12 فروردین ماه، رودخانه های خرم آباد و کشکان طغیان کردند که این طغیان باعث خسارات سنگین به مردم شهرهای خرم آباد، نورآباد، دوره، معمولان و پلدختر شد.
هم اکنون امدادرسانی هوایی و زمینی توسط امداد رسانان استان و سراسر کشور در مناطق سیل زده در حال انجام است.
برآورد اولیه خسارت سیل اخیر در لرستان بیش از 37 هزار میلیارد ریال است و تاکنون 15 نفر در این سیل جان خود را از دست داده اند.
7269/6060
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...