کونیگ زگ جسکو چگونه ساخته می‌شود؟!


کونیگ زگ جسکو چگونه ساخته می‌شود؟!

کونیگ زگ می‌خواهد با هایپرکار جدید خود تاریخ‌ساز شود و تمامی حدومرزهای سرعت را کنار بگذارد. جدیدترین محصول این برند به احترام پدر کریستین ون کونیگ زگ، مؤسس کمپانی “جسکو” نام گرفته است. تاپ گیر پیش از رونمایی جسکو در نمایشگاه خودروی ژنو شانس بازدید از مقر این شرکت در آنجلهوم سوئد را پیدا کرده... The post کونیگ زگ جسکو چگونه ساخته می‌شود؟!...

کونیگ زگ می‌خواهد با هایپرکار جدید خود تاریخ‌ساز شود و تمامی حدومرزهای سرعت را کنار بگذارد. جدیدترین محصول این برند به احترام پدر کریستین ون کونیگ زگ، مؤسس کمپانی “جسکو” نام گرفته است.

کونیگ زگ جسکو چگونه ساخته می‌شود؟!
تاپ گیر پیش از رونمایی جسکو در نمایشگاه خودروی ژنو شانس بازدید از مقر این شرکت در آنجلهوم سوئد را پیدا کرده و قدم در جایی گذاشته که رویاها به واقعیت تبدیل می‌شوند.

کونیگ زگ جسکو چگونه ساخته می‌شود؟!
ما می‌توانیم آماده شدن جسکو برای رونمایی جهانی را مشاهده کنیم و البته صحبت‌های کریستین درباره‌ی تلاش‌های آتی شرکت برای شکستن رکورد سرعت 482 کیلومتر در ساعت را بشنویم. البته کارهای زیادی برای انجام دادن باقی مانده است.

کونیگ زگ جسکو چگونه ساخته می‌شود؟!
کونیگ زگ جسکو نیروی خود را از پیشرانه‌ی 8 سیلندر 5 لیتری توئین توربویی می‌گیرد که توانایی تولید قدرت 1578 اسب بخاری را استفاده از سوخت E85 را داراست. توربوهای این پیشرانه به یک کمپرسور الکتریکی کوچکی متصل شده‌اند که هوای فشرده شده را به آن‌ها می‌رساند و باعث حذف لگ توربو می‌شود. این امر باعث خواهد شد پیشرانه پاسخ‌های سریع‌تری به دستورات راننده بدهد.

کونیگ زگ جسکو چگونه ساخته می‌شود؟!
دیگر ویژگی برجسته‌ی این هایپرکار گیربکس آن است. گیربکس 9 سرعته ی چند کلاچه ی کونیگ زگ اصلاً فاقد رینگ‌های سینک بوده و بنابراین تعویض دنده‌ها فوق‌العاده سریع صورت می‌گیرد و نیازی هم به سنکرونیزه شدن نیست.

کونیگ زگ جسکو چگونه ساخته می‌شود؟!
کل فرایند تولید این خودرو به طرز باورنکردنی‌ای با وسواس و دقت خاصی انجام می‌شود و بیشتر کارها نیز توسط دستان هنرمند مهندسان صورت می‌گیرد. برای تکمیل یک خودرو چند هزار نفر ساعت کار لازم است. تنها فرایند رنگ این خودرو 600 تا 800 ساعت زمان می‌برد که این امر نشان‌دهنده‌ی میزان توجه به جزئیات است.


البته جز این هم انتظار دیگری از کونیگ زگ نیست. هر چه باشد با یک هایپرکار 3 میلیون دلاری طرف هستیم نه؟!

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا