گرهارد برگر: فتل را دوست دارم اما دستور تیمی منصفانه نیست


فرمول یک ایران – گرهارد برگر، راننده ی سابق فراری معتقد است با وجود توانایی بالای سباستین فتل اما استفاده از دستور تیمی منصفانه نیست و او می خواهد رقابت بین راننده ی آلمانی و چارلز لکلرک را مشاهده کند. لکلرک در شروع مسابقه شانگهای توانست از فتل عبور کند اما در میانه راه به دستور تیم راه را برای فتل باز کرد تا راننده آلمانی برای رقابت با مرسدس ها...

فرمول یک ایران – گرهارد برگر، راننده ی سابق فراری معتقد است با وجود توانایی بالای سباستین فتل اما استفاده از دستور تیمی منصفانه نیست و او می خواهد رقابت بین راننده ی آلمانی و چارلز لکلرک را مشاهده کند.

لکلرک در شروع مسابقه شانگهای توانست از فتل عبور کند اما در میانه راه به دستور تیم راه را برای فتل باز کرد تا راننده آلمانی برای رقابت با مرسدس ها جلو بکشد. فتل از رسیدن به خودرو های مرسدس باز ماند و تنها نتیجه این دستور تیمی از دست دادن جایگاه چهارم برای تیم و لکلرک بود.

این دستور تیمی حاشیه های زیادی را بدنبال داشته و برگر درباره ی این اتفاق به بی بی سی گفت:

سباستین را خیلی دوست دارم و برایش ارزش قائلم اما ما اینجا یک پسر (لکلرک) دیگر را نیز داریم که توانایی قهرمان شدن را دارد.

گرهارد برگر: فتل را دوست دارم اما دستور تیمی منصفانه نیستگرهارد برگر: فتل را دوست دارم اما دستور تیمی منصفانه نیست سباستین فتل و گرهارد برگر

مدیر فراری، متیا بینوتو گفته است که در شرایط 50/50، فتل اولویت خواهد داشت و برگر که در زمان کسب اولین پیروزی فتل در ایتالیای 2008 به همراه تورو روسو، مدیر این تیم بوده، افزود:

به نظر من این منصفانه نیست که بگوییم”این یکی باتجربه است و آن یکی تجربه ندارد، پس اولویتمان را به باتجربه خواهیم داد”. به نظر من بگذارید مسابقه دهند.

یک سوال وجود دارد، آیا قابل قبول است که به کسی شانس قهرمانی داده نشود؟ و شما در اول یا دومین مسابقه چنین کاری انجام دهید؟ من با این موافق نیستم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403