مشخصات فنی موتورولا موتو Z4 رفت


مشخصات فنی موتورولا موتو Z4 رفت

ماه‌ها است که شایعات و اخبار مختلفی در رابطه با گوشی موتورولا موتو Z4 پلی شنیده می‌شود و نوبت به دیگر عضو خانواده این گوشی‌ها یعنی موتو Z4 رسیده تا مشخصات آن لو برود. این اطلاعات از طریق یک فایل تبلیغی از پیش آماده برای این گوشی لو رفته که نشان می‌دهد این محصول یک گوشی میان‌رده خواهد بود.

بنابر این اطلاعات، موتو Z4 به پردازنده اسنپدراگن ۶۷۵ مجهز شده که از این نظر با Z4 Play یکسان است. موتورولا ترجیح داده به جای اینکه مثل گوشی Z3، در این گوشی هم از پردازنده‌های سری ۸۰۰ استفاده کند، سراغ پردازنده میان‌رده برود.

همچنین این گوشی نیز قرار است مثل موتو Z4 Play به دوربین تکی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شود و دوربین سلفی آن نیز ۲۵ مگاپیکسلی خواهد بود. هردوی این دوربین‌ها با استفاده از ویژگی ترکیب پیکسل‌ها، می‌توانند عکس‌هایی با رزولوشن ۱۲ و ۶ مگاپیکسلی تحویل دهند که جزئیات بیشتری خواهد داشت و عملکرد دوربین‌ها را در نور کم، بهبود می‌بخشد.

با این تفاسیر آیا ممکن است شایعات دو گوشی موتو Z4 و موتو Z4 Play را اشتباه گرفته باشند؟ بعید نیست چنین اتفاقی رخ داده باشد چراکه تا به حال تنها یک تفاوت بین این دو گوشی پیدا کردیم و آن در اندازه نمایشگر هر دو گوشی است. آنطور که در این اطلاعات مشخص شده، موتو Z4 نمایشگر ۶.۴ اینچی خواهد داشت در صورتی که موتو Z4 Play به نمایشگر ۶.۲۲ اینچی مجهز می‌شود.

این تفاوت را که کنار بگذاریم، شباهت‌های این دو گوشی بیشتر هم می‌شود! نمایشگر هر دو محصول دارای بریدگی قطره مانند خواهند بود و سنسور اثر انگشت هم در زیر نمایشگر این گوشی‌ها قرار می‌گیرد. باتری هر دو گوشی نیز ۳۶۰۰ میلی‌آمپری است که با شارژر ۱۸ واتی TurboCharge، شارژ می‌شوند. جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز در هر دو محصول وجود خواهد داشت.

موتو Z4 نیز قرار است با پشتیبانی از شبکه ۴G عرضه شود اما با توجه به اینکه هنوز از ماژول‌های موتو مادز پشتیبانی می‌کند، احتمالا می‌توان با اضافه کردن ماژول ۵G، این گوشی را هم به شبکه ۵G متصل کرد.

d​igikala.‎​com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت