مشاهده تغییرات نسل جدید و قدیم سوبارو اوت‌بک


مشاهده تغییرات نسل جدید و قدیم سوبارو اوت‌بک

سوبارو اوت بک خودروی متمایزی است. این خودرو نه تنها به خاطر ترکیب بدنه‌های کراس اوور و استیشن جلب‌توجه می‌کند بلکه از سال 1994 و معرفی اولین نسلش جزو پرفروش‌ترین خودروهای این شرکت ژاپنی بوده است. حالا و پس از 25 سال، نسل جدید سوبارو اوت بک در نمایشگاه نیویورک معرفی شده است. این نسخه... The post مشاهده تغییرات نسل جدید و قدیم سوبارو اوت‌بک...

سوبارو اوت بک خودروی متمایزی است. این خودرو نه تنها به خاطر ترکیب بدنه‌های کراس اوور و استیشن جلب‌توجه می‌کند بلکه از سال 1994 و معرفی اولین نسلش جزو پرفروش‌ترین خودروهای این شرکت ژاپنی بوده است.

مشاهده تغییرات نسل جدید و قدیم سوبارو اوت‌بک
حالا و پس از 25 سال، نسل جدید سوبارو اوت بک در نمایشگاه نیویورک معرفی شده است. این نسخه نیز همانند نسل‌های پیشین از ضرب‌المثل مشهور “اگر خراب نشده تعمیرش نکن” پیروی کرده اما خب قوای محرکه‌ی به روزی در بطن آن جای گرفته است.

مشاهده تغییرات نسل جدید و قدیم سوبارو اوت‌بک
سوبارو اوت بک 2020 با دو پیشرانه عرضه می‌شود. پیشرانه اول از نوع 4 سیلندر 2.4 لیتری توربو با قدرت 260 اسبی و گشتاور 376 نیوتون متری بوده درحالی‌که نسخه‌ی دوم از نوع 4 سیلندر 2.5 لیتری تنفس طبیعی است که خروجی 182 اسب بخاری و گشتاور 239 نیوتون متری را ارائه می‌کند. هر دو پیشرانه به گیربکس CVT و سیستم چهار چرخ محرک متصل هستند.

مشاهده تغییرات نسل جدید و قدیم سوبارو اوت‌بک
اگرچه به‌روزرسانی‌های ظاهری اوت بک 2020 چندان به چشم نمی‌آیند اما خب ما دو نسل قبلی و جدید این خودرو را باهم مقایسه کرده‌ایم تا میزان تفاوت‌هایشان را بسنجیم.

نمای جلو
نیازی به عقب یا جلو کردن عینکتان نیست زیرا دو خودرو در نگاه اول تقریباً شبیه هم به نظر می‌آیند؛ اما نگاهی عمیق‌تر نشان می‌دهد مدل 2020 تفاوت‌هایی با نسل پیشین دارد. جلوپنجره اگرچه همان شکل چندضلعی قبلی را حفظ کرده اما در بخش بالایی شاهد میله‌ای بزرگ هستیم و در مرکز نیز لوگوی سوبارو جا خوش کرده است. چراغ‌ها همان LED های بومرنگ مانند و حباب بزرگ خود را حفظ کرده‌اند اما کمی بالا کشیده شده‌اند.

بی‌شک متمایزترین ویژگی طراحی اوت بک جدید نسبت به نسل قبل به گلگیر پلاستیکی مربوط می‌شود. این گلگیر در نسل جدید بسیار پف‌کرده‌تر بوده و فضای بیشتری را برای نمای جلو و اطراف چرخ‌ها ایجاد کرده است. مه شکن‌های گرد نسل پیشین هم حذف شده‌اند و جای خود را به مه شکن‌های جدید LED داده‌اند.

نمای عقب
بازهم این بخش از خودرو تفاوت زیادی با نسل پیشین ندارد. چراغ‌ها کمی تیزتر شده‌اند و عناصری تیره‌رنگ دارند و همان پوشش مشکی بکار رفته در نمای جلو اینجا نیز به چشم می‌خورد اما نسل جدید اوت بک تفاوت زیادی با مدل قبلی ندارد. البته شکایتی نمی‌توان داشت چراکه هنوز هم ظاهری جذاب و عالی دارد. کابین
احتمالاً بزرگ‌ترین تغییر اوت بک 2020 در این بخش رخ داده است. صفحه‌نمایش 11.6 اینچی عمودی نشان‌دهنده‌ی پیشرفت بزرگ این خودرو نسبت به نسل قبل است. همین صفحه‌نمایش در نسل جدید لگاسی هم دیده می‌شود. نسل جدید اوت بک دارای تجهیزاتی همچون صندلی‌های گرم‌کن دار، درب پشتی برقی و… می‌باشد.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


70 عکس صبح بخیر انگیزشی با جملات مثبت و امید بخش