درآمد 44 میلیارد دلاری هوآوی از بازار زیرساخت‌های موبایلی


رشد قابل ملاحظه‌ فعالیت‌های هوآوی در سال 2018 میلادی برای دومین سال متوالی به واسطه اقدامات واحد کسب و کار مصرف‌کنندگان این شرکت حاصل شد و این اتفاق باعث شد نخستین کاهش سالانه درآمدها در بخش سیستم‌های مخابراتی آن چندان مورد توجه قرار نگیرد. بر اساس گزارش‌های رسمی مشخص شد مجموع درآمدهای واحد Carrier Business شرکت هوآوی کاهش...

درآمد 44 میلیارد دلاری هوآوی از بازار زیرساخت‌های موبایلی

رشد قابل ملاحظه‌ فعالیت‌های هوآوی در سال 2018 میلادی برای دومین سال متوالی به واسطه اقدامات واحد کسب و کار مصرف‌کنندگان این شرکت حاصل شد و این اتفاق باعث شد نخستین کاهش سالانه درآمدها در بخش سیستم‌های مخابراتی آن چندان مورد توجه قرار نگیرد.

بر اساس گزارش‌های رسمی مشخص شد مجموع درآمدهای واحد Carrier Business شرکت هوآوی کاهش 1.3 درصدی را پیش روی خود دید و این اتفاق در حالی صورت گرفت که واحد Consumer Group بیشترین میزان درآمدها را به خود اختصاص داد. لازم به ذکر است واحد مربوط به توسعه زیرساخت‌ها در شرکت هوآوی با میانگین رشد سالانه 2.5 درصدی توانست مجموع درآمدهای خود را به 44.4 میلیارد دلار برساند.

به دنبال ممنوعیت استفاده از تجهیزات مخابراتی هوآوی در برخی بازارهای جاهنی ا زجمله استرالیا و ژاپن، دولت ایالات متحده تلاش‌های فراوانی را انجام داده است تا اپراتورهای این کشور سیستم‌ها و تجهیزات مخابراتی هوآوی را به کار نگیرند و همین اتفاقات باعث شده است فشارهای قابل ملاحظه به شرکت هوآوی وارد شود.

با این وجود اطلاعات منتشر شده از سوی مرکز IHS Markit مربوط به وضعیت کلی زیرساخت‌های مخابراتی نشان می‌دهد ارزش بازار شبکه‌های موبایلی جهان شامل سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری 2G، 3G و 4G طی سال 2018 میلادی با رشد 4 درصدی به 516 میلیارد دلار رسیده است.

شرکت هوآوی در مجموع سال 2018 میلادی را با رشد 31 درصدی سهم خود در بازار جهانی زیرساخت‌های موبایلی به اتمام رساند و این اتفاق در مجموع بازارهای 2G، 3G و 4G صورت گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب