تصاویر قالب بدنه نسل جدید آیفون 11 و آیفون 11 مکس لو رفت


تصاویر قالب بدنه نسل جدید آیفون 11 و آیفون 11 مکس لو رفت

در روزهای گذشته شایعه‌هایی در خصوص مشاهده آیفون 11 در دستان مدیر عامل فاکس کان منتشر شده بود که بعد از چند ساعت مشخص شد که این تصاویر مربوط به گوشی آیفون 10 به همراه یک قاب محافظ ویژه است و خبری از آیفون 11 نیست. اما امروز یک کاربر شبکه اجتماعی چینی Weibo تصاویری از قالب بدنه آیفون 11 و آیفون 11 مکس منتشر کرده و مدعی شده است که این قالب‌ها مربوط...

در روزهای گذشته شایعه‌هایی در خصوص مشاهده آیفون 11 در دستان مدیر عامل فاکس کان منتشر شده بود که بعد از چند ساعت مشخص شد که این تصاویر مربوط به گوشی آیفون 10 به همراه یک قاب محافظ ویژه است و خبری از آیفون 11 نیست. اما امروز یک کاربر شبکه اجتماعی چینی Weibo تصاویری از قالب بدنه آیفون 11 و آیفون 11 مکس منتشر کرده و مدعی شده است که این قالب‌ها مربوط به طرح نهایی این دو گوشی است.

شرکت‌های تولید کننده قاب‌های محافظ از قالب‌های گِلی برای ساخت و طراحی محافظ بدنه گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند. همان‌طور که در تصاویر مربوط به قالب آیفون 11 و 11 مکس مشاهده می‌کنید، هر دو گوشی مانند پیش‌بینی‌های انجام شده و رندرهای منتشر شده از ماژول دوربین سه گانه مربع شکل استفاده می‌کنند که بر اساس اطلاعات منتشر شده، دوربین اصلی دارای لنز 14 مگاپیکسلی بوده و دوربین دوم از لنز 10 مگاپیکسلی تله فوتو استفاده می‌کند، همچنین برای لنز سوم این دستگاه از سنسور TOF استفاده شده است.

تصاویر قالب بدنه نسل جدید آیفون 11 و آیفون 11 مکس لو رفت

اولین باری که طرح مفهومی آیفون 11 با ماژول دوربین سه گانه مربع شکل منتشر شد، شاهد انتقاد‌های بسیاری به این طراحی بودیم؛ اکثر رسانه‌ها و کاربران انتقاد‌های بسیاری به این طرح مضحک داشتند و معتقد بودند که این طراحی هرگز بر روی نسل جدید آیفون مورد استفاده قرار نخواهد گرفت. در ماه‌های اخیر طرح‌های مفهومی بسیاری از نسل جدید آیفون منتشر شد که بعضی از آن‌ها منطقی و برخی دگیر مانند طراحی با ماژول دوربین مربعی غیر منطقی بودند؛ اما با توجه به رندرهای جدید و تصاویر منتشر شده از قالب ساخت محافظ به نظر می‌رسد که باید طراحی ماژول دوربین مربعی آیفون 11 را کمی جدی‌تر بگیریم.

تصاویر قالب بدنه نسل جدید آیفون 11 و آیفون 11 مکس لو رفت

اواسط ماه گذشته یک منبع ژاپنی مدعی شده بود که آیفون 11 و آیفون 11 مکس از صفحه نمایش OLED با ابعاد 6.1 و 6.5 اینچی استفاده می‌کند و نسخه اقتصادی نسل جدید آیفون مانند آیفون XR از صفحه نمایش LCD با ابعاد مشابه استفاده خواهد کرد. البته در این بین تحلیلگر معروف، مینگ چی کو معتقد است که ابعاد صفحه نمایش آیفون‌های 2019 با نسل گذشته خود تفاوتی نخواهد داشت و با توجه به سابقه طولانی مینگ چی کو در زمینه پیش بینی مشخصات نسل جدید گوشی‌های آیفون، می‌توان پیش گویی‌های او را به عنوان یک سند معتبر قبول کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته