هواشناسی استان تهران: حاشیه رودخانه ها ناامن است


هواشناسی استان تهران: حاشیه رودخانه ها ناامن است

تهران- ایرنا- اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از بامداد فردا تا اواخر وقت دوشنبه در بعضی ساعات بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و تندباد موقتی در مناطق شمالی و ارتفاعات استان پیش بینی و به شهروندان توصیه می شود در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها توقف نکنند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان تهران، با فعالیت سامانه بارشی، رگبار، رعد و برق و تند باد موقتی در مناطق شمالی استان و ارتفاعات در بعضی ساعات مه و بارش برف و کولاک و احتمال تگرگ پیش بینی می شود.
این گزارش می افزاد: تا بعدازظهر سه شنبه بارش در ارتفاعات استان ادامه دارد، همچنین از بعدازظهر دوشنبه و طی روز سه شنبه در اکثر مناطق به خصوص جنوب و غرب استان در بعضی ساعات ورزش باد شدید پیش بینی می شود.
براساس این گزارش تا روز چهارشنبه (4 اردیبهشت) کاهش محسوس دما (5 تا 8 درجه) درسطح استان انتظار می رود.
اداره کل هواشناسی استان تهران توصیه کرده است، بدلیل لغزنگی جاده ها و کاهش دید جهت عبوراز جاده های کوهستانی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.
بیشینه و کمینه دمای هوای تهران در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه به ترتیب (11،21) ، (6،16) و (15، 4) درجه سانتیگراد خواهد بود.
ورامین با دمای 22 درجه سانتیگراد و فیروزکوه-امین آباد، با دمای 2- درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان در 24 ساعت گذشته بوده اند.
تهرام/1109//1348

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403