افتتاح آکادمی فوتبال سپاهان اصفهان در شهرستان فومن


افتتاح آکادمی فوتبال سپاهان اصفهان در شهرستان فومن

آکادمی فوتبال سپاهان اصفهان در غرب گیلان به مرکزیت شهرستان فومن آغاز به‌ کار کرد. به گزارش خبرنگار ایلنا از ...

آکادمی فوتبال سپاهان اصفهان در غرب گیلان به مرکزیت شهرستان فومن آغاز به‌ کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از فومن،نشست خبری مدیرعامل تیم سپاهان فومن در هتل معین با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

محمد باقر حسن زاده فومنی مدیرعامل باشگاه سپاهان فومن در ابتدا به تشریح فعالیت‌های این باشگاه فرهنگی و ورزشی در شهرستان فومن پرداخت.

وی در ادامه گفت این باشگاه در رده‌های سنی پایه نونهالان ، نوجوانان و جوانان فعالیت می‌کند و چهره فوتبالی و آشنای کشور “هادی تامینی” بازیکن اسبق تیم‌های سپاهان ؛ ملوان و سپیدرود و تیم ملی ایران به عنوان مربی این آکادمی و همچنین قاسم صفایی از داوران شهرستان فومن به عنوان مسئول فنی باشگاه را برعهده خواهند داشت .

حسن زاده در ادامه گفت : با رایزنی‌های صورت گرفته سعی داریم به عنوان آکادمی فوتبال سپاهان زیر نظر باشگاه سپاهان اصفهان فعالیت کنیم و به زودی به عنوان آکادمی ۵۸ سپاهان اصفهان در رده‌های پایه در غرب گیلان فعالیت کنیم ، تیم‌داری ما بستگی به استقبال بازیکنان مستعد دارد و به حتم باتوجه به پتانسیلی که در گیلان و فومن وجود دارد می‌توانیم در رده‌های پایه تیم داری کنیم و در زیر گروه لیگ های استانی و فستیوال هایی که باشگاه سپاهان اصفهان در نظر می گیرد، شرکت کنیم

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل