نماینده ولی فقیه در سمنان: کمک به سیل زدگان مهمترین مساله روز کشور است


نماینده ولی فقیه در سمنان: کمک به سیل زدگان مهمترین مساله روز کشور است

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: کمک به سیل زدگان و رفع مشکلات زیرساختی و عمرانی شهرها و روستاهای سیل زده مهم ترین مساله روز کشور است.

آیت الله سید محمد شاهچراغی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: افرادی که امروز گرفتار سیل و خسارت های ناشی از آن هستند اکنون به کمک جدی دولت و مردم نیاز دارند و آحاد جامعه نسبت به رفع مشکلات این اقشار مصیبت زده مسئول هستند.
وی خاطر نشان کرد: مردم صدای کمک سیل زدگان را بشنوند و با دوستی و مهربانی برای رفع گرفتاری این افراد تلاش کنند.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: در دین مبین اسلام تاکید شده است کسی که صدای مظلوم را بشنود اما بخششی نداشته باشد مسلمان نیست و مردم مسلمان کشور برای رفع مشکلات استان های گرفتار با سیل زدگان هم نوایی کنند.
آیت الله شاهچراغی اضافه کرد: بسیاری از سیل زدگان لوازم خانه هایشان را از دست دادند و مردم به هر میزانی که توان دارند برای جبران خسارت این افراد مظلوم تلاش کنند.
وی اضافه کرد: خسارت سیل به زیرساخت های استان های کشور قابل توجه است و تمام اقشار جامعه برای رفع گرفتاری سیل زدگان دغدغه داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: دولت جلودار کمک به سیل زدگان است اما قوه مجریه به تنهایی توان کمک به مردم سیل زده را ندارد.
به گزارش ایرنا، بارش شدید باران که از 26 اسفند 97 در کشور آغاز شد سبب طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی بسیاری از نقاط شهری و روستایی در مناطق مختلف کشور شد، استان های لرستان، گلستان، خوزستان و مازندران بیشترین آسیب ها را از سیلاب ها داشتند.
7339/7408

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...