سه بخش جدید در بیمارستان جراحی عروق علوی مشهد افتتاح شد


سه بخش جدید در بیمارستان جراحی عروق علوی مشهد افتتاح شد

مشهد- ایرنا- سه بخش جدید در بیمارستان فوق تخصصی جراحی عروق علوی مشهد با کمک خیرین و نیکوکاران طی مراسمی به بهره برداری رسید.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی جراحی عروق علوی مشهد روز یکشنبه در مراسم بهره برداری از این بخشها گفت: امروز بخشهای آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی، مراقبتهای ویژه 2 و تختهای ممتاز این بیمارستان به بهره برداری رسید.
دکتر هادی مدقق افزود: افتتاح بخش آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی عروقی محیطی یکی از ضرورتهای بیمارستان تخصصی جراحی عروق علوی بود که تجهیزات بخش مزبور توسط خیرین و با هزینه 20 میلیارد ریال تهیه شد.
وی اضافه کرد: بخش مراقبتهای ویژه دو یا همان آی. سی. یو شامل هشت تخت و بخش تختهای ممتاز هم متشکل از 30 تخت است که با هدف ارتقای خدمات رسانی به بیماران احداث شده است.
رئیس بیمارستان فوق تخصصی جراحی عروق علوی مشهد هزینه ساخت بخشهای مراقبتهای ویژه دو و تختهای ممتاز را نیز بیش از 15 میلیارد ریال عنوان کرد.
مدقق افزود: بیمارستان علوی تنها بیمارستان تخصصی شمال شرق کشور در زمینه جراحی عروق به شمار می رود که علاوه بر خراسان رضوی بیماران زیادی را از استانهای همجوار پذیرش می کند.
در این مراسم دکتر ایرج حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر محمدرضا دارابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم حضور داشتند.
بیمارستان 128 تختخوابی تخصصی جراحی عروق علوی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد از سال 1395 با کمک خیرین فعالیت خود را در مشهد آغاز کرد.
1922/3027

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر