هتل سایه مشهد


هتل سایه مشهد هتلی سه ستاره با گرید تاپ که در سال 1390 در نزدیکی حرم مطهر ثامن الحجج (ع) احداث شده است. از مزیت های این هتل می توان به لابی بزرگ و زیبا و دو رستوران که در طبقه فوقانی لابی قرار گرفته است اشاره نمود. این هتل دارای 80 اتاق در 12 […] نوشته هتل سایه مشهد اولین بار در جاهای دیدنی ایران. پدیدار شد.

هتل سایه مشهد هتلی سه ستاره با گرید تاپ که در سال ۱۳۹۰ در نزدیکی حرم مطهر ثامن الحجج (ع) احداث شده است. از مزیت های این هتل می توان به لابی بزرگ و زیبا و دو رستوران که در طبقه فوقانی لابی قرار گرفته است اشاره نمود. این هتل دارای ۸۰ اتاق در ۱۲ طبقه طراحی شده است که شامل اتاقهای دو تخته، سه تخته و چهار تخته و سوئیت های یک خوابه بسیار زیبا می باشد. این هتل سه ستاره مشهد در خیابان امام رضا (ع) واقع‌شده است. این هتل ۹ طبقه دارای ۸۰ اتاق و تعدادی سوئیت با امکانات و خدمات رفاهی مطلوب آماده خدمت‌رسانی به زائرین است.

امکانات رفاهی و خدمات هتل سایه مشهد:

رزرو تورهای مسافرتی در لست تورز و توریاب:

از امکانات می‌توان به رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با محیطی آرام و دل‌چسب، کافی‌شاپ با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرهای خوشمزه در محیطی گرم و صمیمی، اینترنت، هتل سایه مشهد تاکسی‌سرویس، پارکینگ و … اشاره کرد.
با توجه به‌قرار گیری هتل سایه مشهد. درخیابان امام رضا دسترسی آسان به حرم مطهر، مراکز مهم شهری، بازار رضا، کمپ بابا قدرت و مجتمع آرمان محبوبیت این هتل را نزد مسافران چند برابر کرده است..
جاذبه های نزدیک هتل
حرم امام رضا ۱۲ دقیقه پیاده

مسجد گوهرشاد ۱۲ دقیقه پیاده

آرامگاه نادر افشار ۱۳ دقیقه با خودرو

پارک جنگلی طرق ۱۵ دقیقه با خودرو

آدرس: مشهد – خیابان امام رضا – امام رضا ۵

هتل سایه مشهد
هتل سایه مشهد
هتل سایه مشهد
هتل سایه مشهد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش