اعتراض اسپانیایی ها به تبعیض در منچستریونایتد


اعتراض اسپانیایی ها به تبعیض در منچستریونایتد

دیلی‌میل می‌گوید ستاره‌های اسپانیایی منچستریونایتد از اینکه در مذاکرات با باشگاه درباره قراردادهایشان با آنها نسبت به بازیکنان انگلیسی به شکلی متفاوت برخورد می‌شود عصبانی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل می‌گوید بازیکنان اسپانیایی‌زبان منچستریونایتد معتقدند در این باشگاه بازیکنان انگلیسی نسبت به آنها ترجیح داده می‌شوند و این تبعیض برای آنها ناراحت‌کننده و غیرقابل قبول است. ماجرایی که می‌تواند اتحاد در رختکن یونایتد را دچار خدشه کرده و اوله گنار سولسشر را با مشکلات بزرگی مواجه کند.

اعتراض اسپانیایی ها به تبعیض در منچستریونایتد

بر اساس این گزارش درحالیکه گفته می‌شود یونایتد قصد دارد به استراتژی انگلیسی‌محور که در زمان سر الکس فرگوسن تا حدود زیادی در این تیم اجرا می‌شد برگردد داوید دخیا، آندر هررا و خوان ماتا، سه ستاره اسپانیایی منچستریونایتد و مدیر برنامه‌هایشان اعلام کرده‌اند که در مذاکرات با باشگاه، با آنها به گونه‌ای متفاوت با بازیکنان انگلیسی برخورد می‌شود و این تبعیض برایشان عصبانی‌کننده است.

لوک شاو، فیل جونز، کریس اسمالینگ و اشلی یانگ در فصل جاری همگی با باشگاه قراردادهای جدید امضا کرده‌اند ولی در مورد بازیکنان اسپانیایی هنوز هیچ خبری از قرارداد جدید در کار نیست.

اعتراض اسپانیایی ها به تبعیض در منچستریونایتد

هررای 29ساله که نتوانسته با یونایتد به توافق برسد به انتقال به پاری سن ژرمن نزدیک شده. دخیای 28ساله که یکی از بهترین دروازه‌بانهای حال حاضر دنیا به حساب می‌آید هم در پایان فصل جاری به آخرین سال قراردادش با یونایتد وارد خواهد شد و مذاکرات طولانی‌مدت او با باشگاه برای تمدید قرارداد همچنان به هیچ نتیجه‌ای نرسیده.

خوان ماتای 30ساله هم هنوز قراردادش را تمدید نکرده و دیلی‌میل می‌گوید این ستاره اسپانیایی به زودی اولدترافورد را ترک خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه